Chì cuntene esattamente a norma ISO 7176 per e sedie à rotelle elettriche?
U standard ISO 7176 hè una serie di standard internaziunali per u disignu, a prova è u rendiment di sedie à rotelle. Per e sedie à rotelle elettriche, stu standard copre una varietà di aspetti, da a stabilità statica à a cumpatibilità elettromagnetica, per assicurà a sicurezza è l'affidabilità disedie a rotelle elettriche. Eccu alcuni parte chjave di u standard ISO 7176 in relazione à e sedie à rotelle elettriche:
1. Stabilità statica (ISO 7176-1: 2014)
Questa parte specifica u metudu di prova per a determinazione di a stabilità statica di e sedie à rotelle, è hè applicabile à e sedie a rotelle manuali è elettriche, cumprese i scooters, cù una velocità massima di micca più di 15 km / h. Fornisce metudi per a misurazione di l'angolo di rollover è include esigenze per i rapporti di prova è a divulgazione di l'infurmazioni
2. Stabilità dinamica (ISO 7176-2: 2017)
ISO 7176-2: 2017 specifica i metudi di prova per a determinazione di a stabilità dinamica di sedie à rotelle elettriche, destinate à l'usu cù una velocità massima nominale chì ùn supera i 15 km / h, destinata à trasportà una persona, cumpresi i scooters.
3. Efficacia di frenu (ISO 7176-3: 2012)
Questa parte specifica i metudi di prova per a misurazione di l'efficacità di frenu di sedie a rotelle manuali è sedie a rotelle elettriche (cumprese scooters) destinate à trasportà una persona, cù una velocità massima chì ùn supera micca 15 km / h. Specifica ancu i requisiti di divulgazione per i pruduttori
4. Cunsumu d'energia è distanza teorica di distanza (ISO 7176-4: 2008)
ISO 7176-4: 2008 specifica i metudi per a determinazione di a distanza teorica di sedie a rotelle elettriche (cumpresi i scooters di mobilità) misurà l'energia cunsumata durante a guida è l'energia nominale di a batteria di a sedia a rotelle. Si applica à e sedie a rotelle motorizzate cù una velocità nominale massima chì ùn supera micca 15 km / h è include requisiti per i rapporti di prova è a divulgazione di l'infurmazioni.
5. Metodi per a determinazione di dimensioni, massa è spaziu di rotazione (ISO 7176-5: 2008)
ISO 7176-5: 2007 specifica i metudi per determinà e dimensioni è a massa di una sedia à rotelle, cumpresi metudi specifichi per determinà e dimensioni esterne di una sedia à rotelle quandu hè occupata da un occupante di riferimentu è u spaziu di manuvra necessariu per manuvri in sedia à rotelle cumuni in a vita di ogni ghjornu.
6. Velocità massima, accelerazione è decelerazione (ISO 7176-6: 2018)
ISO 7176-6: 2018 specifica i metudi di prova per a determinazione di a velocità massima di sedie a rotelle motorizzate (cumpresi i scooters) destinate à trasportà una persona è cù una velocità massima nominale chì ùn supera micca 15 km / h (4,167 m / s) nantu à una superficia plana.
7. Sistemi di putenza è cuntrollu per sedie a rotelle è scooters motorizzati (ISO 7176-14: 2022)
ISO 7176-14: 2022 specifica i requisiti è i metudi di prova cunnessi per i sistemi di putere è di cuntrollu per sedie à rotelle è scooters elettrici. Stabbilisce i requisiti di sicurezza è di prestazione applicabili in usu normale è certi cundizioni di abusu è difetti
8. Cumpatibilità elettromagnetica (ISO 7176-21: 2009)
ISO 7176-21: 2009 specifica i requisiti è i metudi di prova per l'emissioni elettromagnetiche è l'immunità elettromagnetica di sedie a rotelle elettriche è scooters destinati à l'usu interni è / o esterni da e persone cù disabilità cù una velocità massima di micca più di 15 km / h. Si applica ancu à e sedie à rotelle manuali cù kit di putenza supplementari
9. Sedie à rotelle usate cum'è sedi in i veiculi di mutore (ISO 7176-19: 2022)
ISO 7176-19: 2022 specifica i metudi di prova, i requisiti è i cunsiglii per e sedie à rotelle aduprate cum'è sedili in i veiculi, chì copre u disignu, prestazioni, etichettatura, letteratura pre-vendita, istruzioni per l'utilizatori è avvisi per l'utilizatori.
Inseme, questi standard assicuranu standard elevati per sedie a rotelle elettriche in termini di sicurezza, stabilità, prestazione di frenata, efficienza energetica, adattabilità di dimensioni, cuntrollu di putenza è cumpatibilità elettromagnetica, chì furnisce una soluzione di mobilità sicura è affidabile per e persone cù disabilità.
Chì sò i requisiti specifichi per a prestazione di frenu di e sedie à rotelle elettriche in a norma ISO 7176?
In u standard ISO 7176, ci sò una serie di esigenze specifiche per a prestazione di frenu di sedie a rotelle elettriche, chì sò principalmente incluse in a norma ISO 7176-3: 2012. Eccu alcuni punti chjave nantu à e prestazioni di frenu di sedie à rotelle elettriche in questu standard:
Metudu di prova per l'efficacità di i freni: ISO 7176-3: 2012 specifica u metudu di prova per a misurazione di l'efficacità di i freni per sedie a rotelle manuali è sedie a rotelle elettriche (cumpresi scooters), chì hè applicabile à sedie à rotelle chì portanu una persona è ùn anu una velocità massima di più. più di 15 km/h
Determinazione di a distanza di frenu: Cunduce a sedia a rotula elettrica da a cima di a pendenza à u fondu di a pendenza à a velocità massima nantu à a pendenza massima sicura currispondente, misura è registra a distanza trà l'effettu di frenu massimu di u frenu è a tappa finale, round à 100mm, repite a prova trè volte, è calculate u valore mediu
Prestazione di mantenimentu di a pendenza: A prestazione di mantene a pendenza di a sedia à rotelle deve esse misurata in cunfurmità cù e disposizioni di 7.2 in GB / T18029.3-2008 per assicurà chì a sedia à rotelle pò stà stabile nantu à a pendenza.
Stabilità dinamica: ISO 7176-21: 2009 prova principarmenti a stabilità dinamica di sedie a rotelle elettriche per assicurà chì a sedia a rotelle mantene l'equilibriu è a sicurezza durante a guida, l'arrampicata, a rotazione è u frenu, soprattuttu quandu si tratta di terreni diversi è cundizioni operative.
Valutazione di l'effettu di frenu: Durante a prova di frenu, a sedia a rotula deve esse capace di fermà cumplettamente in una certa distanza sicura per assicurà a sicurità di l'utilizatori durante l'usu.
Requisiti di divulgazione per i pruduttori: ISO 7176-3: 2012 specifica ancu l'infurmazioni chì i fabricatori anu da divulgà, cumpresi i parametri di prestazione è i risultati di teste di i freni, in modu chì l'utilizatori è i regulatori ponu capisce a prestazione di frenu di a sedia à rotelle.
Queste regule assicuranu a sicurezza è l'affidabilità di e sedie à rotelle elettriche in diverse cundizioni d'usu è riducenu i risichi causati da fallimenti di u sistema di frenu. I pruduttori devenu rispettà questi standard durante u prucessu di cuncepimentu è di produzzione per assicurà chì a prestazione di frenu di i so prudutti risponde à i requisiti di sicurezza internaziunali.
Tempu di post: Dec-18-2024