Prestate attenzione à a sicurità.Quandu entra o esce o scuntrà ostaculi, ùn aduprate micca una sedia di rota per chjappà a porta o ostaculi (in particulare a maiò parte di l'anziani anu osteoporosi è sò vulnerabili à ferite).
Quandu sguassate a sedia di rotelle, urdinate à u paci di mantene a rampa di a sedia di rotelle, pusate in daretu à u più luntanu pussibule, ùn si stende micca in avanti o scendete da a vittura da sè stessu, per ùn cascà, è aghjunghje un cinturione di rete se ne necessariu.
Perchè a rota di fronte di a sedia a rotula hè chjuca, s'ellu si scontra cù picculi ostaculi (cum'è petre, petite fossa, etc.) quandu guidanu veloce, hè faciule fà chì a sedia a rotula si ferma di colpu è pruvucarà a sedia a rotula o u paziente à punta. avanti è ferite u paziente.Attenti, è tira in daretu se ne necessariu (perchè a rota posteriore hè più grande, a capacità di attraversà l'ostaculi hè più forte).
Quandu spinghje a sedia à rotelle in discesa, a vitezza deve esse lenta.A testa è u spinu di u paziente deve esse appughjatu in daretu è u passaghju deve esse afferratu per evità accidenti.
Prestate attenzione à osservà a cundizione in ogni mumentu: se u paci hà l'edema di l'extremità inferjuri, l'ulcera o u dolore articular, etc., pò alzà u pedale di u pede è cuscinettu cù un cuscinu suave.
Quandu u clima hè fretu, fate cura di mantene u calore.Mettite a manta direttamente nantu à a sedia di rota, è mette a manta intornu à u collu di u paci è riparà cù pins.À u listessu tempu, s'imbulighja intornu à i dui braccia, è i pins sò fissi à u polsu.Allora imbulighjate a cima di u corpu.Imbulighjate l'estremità inferiori è i pedi cù una manta.
E sedie à rotelle deve esse verificate spessu, lubricate regularmente è mantenite in boni cundizioni.
Tempu di pubblicazione: 20-ottobre-2022