zd

Una breve introduzione di a sedia a rotula elettrica

Una breve introduzione di sedie a rotelle elettriche

Attualmente, l'anzianu di a pupulazione glubale hè particularmente prominente, è u sviluppu di gruppi speciali di disabili hà purtatu a dumanda diversificata di l'industria di a salute di l'anziani è u mercatu di l'industria di u gruppu speciale.Cumu furnisce i prudutti è servizii currispondenti per stu gruppu speciale hè diventatu un tema di preoccupazione cumuni trà i pratichi di l'industria di a salute è tutti i settori di a sucità.Cum'è u standard di a vita di a ghjente cresce, a ghjente hà presentatu esigenze più altu per a qualità, u rendiment è u cunfortu di i prudutti. Hè sconveniente per e persone per aduprà sedie à rotelle manuali, perchè ùn ponu micca bè cura.Cumu risolve stu prublema hè diventatu un tema di crescente preoccupazione in a sucità.Cù l'avventu di sedie à rotelle elettriche, a ghjente vede a speranza per una nova vita.L'anziani è i disabili ùn ponu più confià nantu à l'aiutu di l'altri, è ponu marchjà indipindentamente operendu a sedia di rota elettrica, chì rende a so vita è u travagliu più faciule è più còmuda.

1. Definizione di sedie a rotelle elettriche

A sedia a rotula elettrica, cusì u nome implica, hè una sedia a rotula guidata da l'electricità.Hè basatu annantu à a sedia a rotula manuale tradiziunale, u dispositivu di a putenza di u putere superimpostu d'altu rendiment, u dispusitivu di cuntrollu intelligente, a batteria è altri cumpunenti, trasfurmati è aghjurnati.
Dotatu di cuntrolli intelligenti operati artificialmente chì ponu guidà a sedia à rotelle per compie avanti, retrocede, steering, stand, sdraiatu, è altre funzioni, hè un pruduttu d'alta tecnulugia cù una cumminazione di machini di precisione muderni, cuntrollu numericu intelligente, meccanica di ingegneria è altri. campi.
A diferenza fundamentale da i scooters di mobilità tradiziunali, scooters elettrici, biciclette è altri mezi di trasportu hè chì a sedia di rotelle elettrica hà un controller intelligente.Sicondu u modu di funziunamentu differente, ci sò cuntrolli di joystick, ancu usu di u sistema di aspirazione di testa o soffiu è altri tipi di controller di cuntrollu di l'interruttore, l'ultimu hè principarmenti adattatu per e persone disabili severi cù disabilità di l'estremità superiore è inferiore. Diventà un mezzu di trasportu indispensabile per l'anziani è i disabili cù a mobilità limitata. Hè largamente applicabile à una larga gamma di persone.Sempre chì l'utilizatore hà una cuscenza clara è una capacità cognitiva normale, l'usu di a sedia di rota elettrica hè una bona scelta, ma hà bisognu di un certu spaziu di attività.

2.Classificazione

Ci sò parechji tippi di sedie à rotelle nantu à u mercatu, chì ponu esse divisi in lega d'aluminiu, materiale ligeru è azzaru carboniu secondu u materiale.Cum'è secondu a funzione, ponu esse divisu in sedie a rotelle elettriche ordinarie è sedie a rotelle spiciali. Sedie a rotelle spiciali ponu esse divise in: serie di sedie a rotelle di sport di divertimentu, serie di sedie a rotelle elettroniche, serie di sedie a rotelle di toilette, serie di sedie a rotelle in piedi, etc.

Sedia a rotula elettrica ordinaria: Hè cumpostu principarmenti di quadru di sedia a rotula, rota, frenu è altri dispusitivi.Hè solu a funzione di mobilità elettrica.
Scopu di l'applicazione: E persone cù disabilità di l'estremità inferiore, hemiplegia, paraplegia sottu à u pettu, ma quelli chì anu capacità di cuntrollu di una sola manu è ancu anziani cù mobilità limitata.
Features: U paci pò operà u bracciu fissu o u bracciu staccabile.U pedessu fissu o u pede detachable pò esse plegatu per u trasportu o quandu ùn hè micca in usu.Ci hè un dispositivu di cuntrollu di una manu, chì pò avanzà, retrocede è gira.360 volte in terra, pò esse usatu in l'internu è in l'esternu, faciule è cunvene per operà.
Sicondu parechji mudelli è prezzi, hè divisu in: sediu duru, sediu molle, pneumatici pneumatici o pneumatici solidi, trà i quali: u prezzu di sedie à rotelle cù braccioli fissi è pedali fissi hè più bassu.

Sedia a rotula speciale: e so funzioni sò relativamente cumpletu, ùn hè micca solu un strumentu di mobilità per i disabili è e persone cun mobilità limitata, ma hà ancu altre funzioni.

Fauteuil à roulettes inclinable à dossier haut
Scopu applicabile: Alti paraplegici è anziani è infirmi
Features: 1. U backrest di a sedia di rota reclining hè altu cum'è a testa di l'utilizatori, cù braccioli detachable è pedichi rotatori.I pedali ponu esse elevati è girati 90 gradi, è u supportu di pede pò esse aghjustatu à a pusizione horizontale 2. L'angolo di u backrest pò esse aghjustatu in una seccione o senza seccione (equivalente à un lettu).L'utilizatore pò riposu in una sedia di rotelle.U poggiatesta pò ancu esse eliminatu.
Wc wheelchair
Scopu di l'applicazione: per i disabili è l'anziani chì ùn ponu micca andà à a toilette per sè stessu. Di solitu divisu in picculi sedie di toilette à rotelle è sedie à rotelle cù toilette, chì ponu esse selezziunate secondu l'occasione di usu.
Sedia à rotelle di sport
Scopu di l'applicazione: Hè adupratu per i disabili in attività sportive, divisu in duie categorie: ballò è corsa.U disignu hè speciale, è i materiali utilizati sò in generale in lega d'aluminiu o materiali ligeri, chì sò forti è ligeri.
Sedia à rotelle in piedi
Hè una sedia di rota in piedi è seduta per i pazienti paraplegici o paralisi cerebrali per fà una furmazione in piedi.Attraversu a furmazione: prevene i pazienti da l'osteoporosi, prumove a circulazione di sangue è rinfurzà l'entrenamentu di forza musculare, è evite e ferite da lettu causate da una sedia longu nantu à una sedia di rotelle.Hè ancu cunvenutu per i pazienti per piglià e cose, cusì chì parechji pazienti cù disabilità di gamba è pede o infartu è hemiplegia ponu utilizà strumenti per realizà u so sognu di stà è ripiglià una nova vita.
Scopu di l'applicazione: pazienti paraplegici, malati di paralisi cerebrale.
Sedia a rotula elettrica cù altre funzioni spiciali: cum'è l'aghjunzione di massaggi, sedia à basculante, posizionamentu GPS, cumunicazione una chjave è altre funzioni speciale.

3.The Main Structure

A sedia a rotula elettrica hè cumposta principalmente di mutore, controller, batteria è quadru principale.

Motore
U set di mutore hè cumpostu di mutore, scatula di ingranaggi è frenu elettromagneticu
U mutore di sedia a rotula elettrica hè in generale un mutore di riduzzione DC, chì hè rallentatu da una doppia scatula di riduzzione, è a velocità finale hè di circa 0-160 RPM.A velocità di marchja di sedie à rotelle elettriche ùn deve micca più di 6-8 km / h, differisce secondu i diversi paesi.
U mutore hè dutatu di embrague, chì pò realizà a cunversione di modi manuali è elettrici.Quandu l'embrague hè in modu elettricu, pò realizà a caminata elettrica.Quandu l'embrague hè in modu manuale, pò esse imbuttatu manualmente per marchjà, chì hè u listessu cum'è a sedia di rota manuale.

Controller
U pannellu di cuntrollu include generalmente un interruttore di putenza, un buttone di regulazione di a velocità, un buzzer è un joystick.
U cuntrollu di a sedia a rotula elettrica cuntrola indipindentamente u muvimentu di i mutori di sinistra è di diritta di a sedia à rotelle per rializà a sedia di rotelle in avanti (i mutori di manca è di diritta si giranu avanti à u stessu tempu), in daretu (i mutori di sinistra è di diritta tornanu in daretu à u stessu tempu) è a guida (i mutori di manca è di diritta giranu à diverse velocità è direzzione).
Attualmente, i controller di joystick per sedia a rotula elettrica mainstream cù tecnulugia matura in u mercatu sò Dynamic da Nova Zelanda è PG da u Regnu Unitu.
Controller dinamicu è PG

Batteria
E sedie a rotelle elettriche generalmente utilizanu batterie di piombo-acidu cum'è fonti di energia, ma oghje e batterie di lithium sò sempre più populari, soprattuttu per i mudelli ligeri, portables.E batterie includenu una interfaccia di caricatore è una interfaccia di uscita di putenza, generalmente alimentazione 24V (controller 24V, motor 24V, charger 24V, battery 24V), utilizate l'elettricità domestica (110-240V) per a carica.

Caricatore
Attualmente, i caricatori utilizanu principarmenti 24V, 1.8-10A, sò diffirenti per u tempu di carica è u prezzu.

paràmetru tecnicu
1. Sedia a rotula elettrica à trascinamentu posterioreRota di fronte: 8 inch \ 9 inch \ 10 inch, rota posteriore: 12 inch \ 14 inch \ 16 inch \ 22 inch;
Sedia a rotelle elettrica di u front driveRota davanti: 12″\14″\16″\22″;Rota posteriore: 8″\9″\10″;
2. Batteria: 24V20Ah, 24V28Ah, 24V35Ah...;
3. Cruising range: 15-60 chilometri;
4. Velocità di guida: alta vitezza 8 km / h, vitezza media 4,5 km / h, bassa vitezza 2,5 km / h;
5. Pesu tutale: 45-100KG, batterie 20-40KG;
6. U pesu di cuscinettu: 100-160KG

4. Vantaghji di sedie a rotula elettrica

Vasta gamma di utilizatori.In cunfrontu cù e sedie a rotelle manuali tradiziunali, e funzioni putenti di e sedie à rotelle elettriche ùn sò micca solu adattati per l'anziani è infirmi, ma ancu per i pazienti severamente disabili.A stabilità, a durabilità di a putenza è a velocità regulabile sò i vantaghji unichi di e sedie à rotelle elettriche.
Convenienza.A sedia a rotula tradiziunale tirata à a manu deve s'appoghjanu nantu à a forza di travagliu per spinghja è tira in avanti.S'ellu ùn ci hè nimu intornu per piglià cura di questu, avete da spinghje a rota da sè stessu.E sedie a rotelle elettriche sò diverse.Finu à ch'elli sò cumplettamente carichi, ponu esse facilmente operati senza avè bisognu di i membri di a famiglia per accumpagnallu tuttu u tempu.
Prutezzione ambientale.E sedie à rotelle elettriche utilizanu l'electricità per inizià, chì hè più ecologica.
Sicurezza.A tecnulugia di pruduzzione di sedie à rotelle elettriche hè diventata sempre più matura, è l'equipaggiu di frenu nantu à u corpu pò esse pruduciutu solu in massa dopu avè pruvatu è qualificatu da i prufessiunali per parechje volte.A chance di perde u cuntrollu hè vicinu à cero.
Aduprate sedie à rotelle elettriche per rinfurzà a capacità di cura di sè stessu.Cù una sedia di rota elettrica, pudete cunsiderà fà attività di ogni ghjornu cum'è shopping, cucina, è andate per una passeggiata.Una persona + una sedia a rotula elettrica pò esse basamente fà.

5. Cumu sceglie è cumprà

Larghezza di u sediu: Misura a distanza trà i fianchi à pusà.Aghjunghjite 5 cm, chì significa chì ci hè 2,5 cm di distanza da ogni latu dopu à pusà.Se u sediu hè troppu strettu, hè difficiule per entra è fora di a sedia di rota, è i tessuti di l'anca è a coscia sò cumpressi.Se u sediu hè troppu largu, ùn hè micca faciule à pusà stabile, ùn hè ancu micca cunvenutu per uperà a sedia di rota, i dui membri sò faciuli à fatigue, è hè difficiule d'entra è di esce da a porta.
Lunghezza di u sediu: Misura a distanza horizontale trà i glutei posteriori è u musculu gastrocnemius di u vitellu quandu si sente, è riduce u risultatu di a misurazione di 6,5 cm.Se u sediu hè troppu cortu, u pesu principarmenti falà nantu à l'ossu seduta, faciule per causà cumpressione locale espressiva;Se u sediu hè troppu longu, comprimerà a fossa poplitea, affetta a circulazione di sangue lucale, è facilmente irritate a pelle.Per i malati cù cosce curtite o contracture di flexione di l'anca o di u ghjinochju, hè megliu aduprà un sediu cortu.

Altezza di u sediu: Misura a distanza da u talone (o u talone) à a fossa poplitea quandu si sente, aghjunghjendu 4 cm è mette u pedale à almenu 5 cm da a terra.Se u sediu hè troppu altu, a sedia di rota ùn pò micca mette à a tavula;Se u sediu hè troppu bassu, l'osse sedute portanu troppu pesu.

Cuscini di u sediu: Per u cunfortu è per prevene i piaghe, u cuscinu di u sediu hè necessariu. I cuscini cumuni sò cuscinetti di gomma spuma (da 5 à 10 cm di spessore) o cuscinetti di gel.Per impediscenu chì u sediu s'affonda, un fogliu di plywood di 0,6 cm di grossu pò esse piazzatu sottu à u cuscinu di u sediu.

Altezza di u spinu: u più altu u spinu, u più stabile, u più bassu u spinu, u più grande u muvimentu di u corpu superiore è i membri superiori.Back Back: Misura a distanza trà a superficia di seduta è l'ascella (cù unu o i dui braccia estesi in avanti) è sottrae 10 cm da u risultatu.Haut dos : Mesurer l'altitude réelle de la surface assise à partir de l'épaule ou de la zone occipitale.

Altezza di u bracciu: Quandu pusatu, u bracciu superiore hè verticale, è l'avantbracciu hè pusatu nantu à u bracciu, misurà l'altitudine da a superficia di a sedia à u bordu inferjuri di l'avantbracciu, aghjunghje 2,5 cm.L'altezza adatta di l'accolta aiuta à mantene a postura curretta di u corpu è l'equilibriu, è permette à i membri superiori di esse posti in una pusizioni còmoda.Se u passaghju hè troppu altu, u bracciu superiore hè furzatu à elevà, faciule per esse fatica.Se u passaghju hè troppu bassu, avete bisognu à appughjà in avanti per mantene u vostru equilibriu, chì ùn hè micca solu faciule d'esse fatica, ma ancu affetta a vostra respirazione.

Altri accessori per sedia a rotelle: cuncepitu per risponde à i bisogni di i pazienti speciali, cum'è a superficia di frizione di manicu aghjuntu, l'estensione di casu, u dispusitivu di assorbimentu di scossa o una tavola di sedia à rotelle per i pazienti per manghjà è scrive.

6.Mantenimentu

a.Frenu elettromagneticu: Pudete frenà solu quandu hè in modu elettricu!!!
b.Pneumatici: Prestate sempre attenzione à se a pressione di i pneumatici hè normale.Questu hè u più basicu.
c.Cuscinu è schienale di a sedia: Lavate a copertina di a sedia è u schienale in pelle cù acqua calda è acqua saponata diluita.
d.Lubricazione è mantenimentu generale: Aduprate sempre lubricante per mantene a sedia di rota, ma ùn aduprate micca troppu per evità tacchi d'oliu in u pianu.Mantene sempre u mantenimentu generale è verificate chì i viti sò assicurati.
e.Pulizia: Per piacè sguassate u quadru cù acqua pulita, evite micca di mette a sedia a rotula elettrica in un locu umitu è ​​evite micca di chjappà u controller, in particulare u joystick;quandu porta a sedia a rotelle elettrica, per piacè prutegge strettamente u controller.Quandu hè contaminatu da a bevanda o l'alimentu, per piacè pulisce immediatamente, sguassate cù un pannu cù una soluzione di pulizia diluita, è evite l'usu di detergente chì cuntene polvere di macinazione o alcool.


Tempu di pubblicazione: 16 settembre 2022