zd

Guasti cumuni propensi à sedie a rotelle elettriche

Cù una sedia di rota elettrica, l'attività di ogni ghjornu, cum'è a compra di l'alimentazione, a cucina, a ventilazione, etc. pò esse cunsiderata cum'è esse fatta da sè stessu, è una persona pò esse basamente fà cù una sedia di rota elettrica.Allora, chì sò i difetti cumuni di e sedie à rotelle elettriche, è cumu trattà cun elli?

In cunfrontu cù e sedie à rotelle tradiziunali, e funzioni putenti di e sedie à rotelle elettriche ùn sò micca solu adattati per l'anziani è fragili, ma ancu adattati per i pazienti severamente disabili.Stabilità, putenza di longa durata, è adattabilità di a velocità sò i vantaghji unichi di e sedie à rotelle elettriche.I fallimenti di e sedie a rotelle elettriche includenu principalmente fallimenti di batterie, fallimenti di frenu è fallimenti di pneumatici:

1. Battery: U prublema chì a bateria hè relativamente faciule d'apparizione hè chì ùn pò micca esse caricata è ùn hè micca durable dopu a carica.Prima, se a bateria ùn pò micca esse caricata, verificate se u caricatore hè normale, è dopu verificate u fusible.I picculi prublemi appariscenu basicamente in questi dui lochi.Siconda, a bateria ùn hè micca durable dopu a carica, è a bateria hè ancu usata durante l'usu normale, chì tutti duveranu sapè;a vita di a bateria si debilitarà gradualmente cù u tempu, chì hè una perdita di bateria normale;s'ellu apparisce subitu I prublemi di Endurance sò generalmente causati da una scarica eccessiva.Dunque, durante l'usu di a sedia elettrica, a bateria deve esse mantenuta diligentemente.

2. Braking: U mutivu perchè i freni spessu anu prublemi hè causatu da l'embrague è u rocker.Ogni volta, prima di viaghjà cù una sedia di rota elettrica, verificate se l'embrague hè in a pusizione "Gear ON", è poi verificate se u rocker di u controller rimbalza in a pusizione media.S'ellu ùn hè micca per questi dui motivi, hè necessariu di cunsiderà se l'embrague o u controller hè dannatu.À questu tempu, deve esse riparatu in u tempu.Ùn aduprate micca a sedia a rotula elettrica quandu u frenu hè dannatu.

3. Pneumatici: U prublema più cumuni cù i pneumatici hè u piercing.À questu tempu, avete bisognu di gonfiate u pneumaticu prima.Quandu si gonfiate, duvete riferite à a pressione di pneumatici cunsigliata nantu à a superficia di u pneumaticu, è dopu sente se u pneumaticu hè fermu quandu u pizzica.Se si sente dolce o i vostri ditte ponu pressu, pò esse una fuga d'aria o un pirtusu in u tubu internu.


Tempu di Postu: Mar-06-2023