zd

Sedia a rotelle elettrica, avete sceltu quella giusta ?

A dumanda di sedie à rotelle elettriche cresce annu per annu.Hè assai impurtante di selezziunà e sedie à rotelle elettriche adattate per i so bisogni.Per quale gruppi sò tutti i tipi di sedie à rotelle elettriche adattati in u mercatu?Chì sò e so caratteristiche ?

Sedie a rotelle elettriche sò divisi in trè tippi secondu a pusizione di a rota di guida

1. tippu di trascinamentu posteriore

Attualmente, a maiò parte di e sedie à rotelle elettriche in u mercatu utilizanu trazione posteriore.A sedia di rota elettrica hà una bona prestazione di guida è una guida flexiblee, ma u raghju di guida hè grande, per quessa, hè difficiule di compie l'operazione di guida in un spaziu strettu.

2. tippu di trazione media media

U raghju di rotazione di stu tipu di sedia a rotula elettrica hè relativamente chjuca, è pò turnà in un spaziu internu strettu.Hè adattatu per l'usu in casa, ma a so capacità di superà l'ostaculi hè povira.

3. tippu di trascinamentu di a rota davanti

Stu tipu di sedia a rotula elettrica hà una bona prestazione di superà l'ostaculi.Perchè a rota di guida cù un diametru più grande hè in fronte, hè più faciule per superà i picculi fossati è i picculi canyon cà a sedia di rota elettrica cù trazione posteriore.

Ci sò sei tippi di sedie à rotelle elettriche secondu e so funzioni

1. tipu standing

Puderà aiutà l'utilizatori di sedia a rotula à cambià da a pusizioni seduta à a pusizione standing, alleviate assai a pressione di seduta per un bellu pezzu è prumove a circulazione di sangue.Quandu si stà in piedi, deve esse usatu inseme cù u baffle frontale di ghjinochju per impedisce chì l'utilizatori di sedia à rotelle si ghjinochjenu à a terra.Hè cunsigliatu à aduprà sottu à a guida di i prufessiunali.

2. sediu alzatu

U sediu pò esse elevatu o calatu elettricamente.À u listessu tempu, l'angolo di schienale di l'utilizatori di a sedia di rotelle ùn cambierà micca, è a pusizione di seduta ùn serà micca affettata.Quandu in usu, l'altezza di a sedia di rota pò esse regulata liberamente, chì aumenta assai a cunvenzione di a vita.

3. tippu reclining backrest

L'angolo di u spalle di u sediu pò esse regulatu elettricamente.L'utilizatore di a sedia di rotelle pò aghjustà l'angolo di u sediu à u so vuluntà per facilità a descompressione, u riposu è l'operazione di infermiera.Stu tipu di sedia a rotula elettrica hè spessu accumpagnata da a funzione di elevazione sincrona di u supportu di a gamba, in modu di impedisce u sliding posteriore di l'utilizatori di a sedia à rotelle causata da a reclinazione di u backrest.

4. tipu tilting generale

L'angolo di u sediu è i paràmetri di dimensione restanu invariati, è tuttu u sistema di sediu s'inclina in daretu in u spaziu.Per facilità a descompressione, u riposu è u mantenimentu di a postura di l'utilizatori di a sedia à rotelle in a discesa.

5. altri guidati

Una sedia di rota elettrica cù un controller hè aghjuntu à a parte posteriore di u sediu per facilità à u persunale di infermiera per uperà a sedia di rota.

6. multifunzione

Pò esse aghjustatu secondu e diverse esigenze di l'utilizatori di sedia à rotelle, è ponu esse equipati di un sistema di interazzione umanu-urdinatore multifonte di signale, chì hè adattatu per e persone cun disfunzione severa di i membri.


Tempu di post: May-01-2022