zd

Cumu ùn perde micca quandu sceglite una sedia di rota elettrica.

Cù l'intensificazione di l'anziane, l'aiuti di viaghju di l'anziani sò gradualmente intruti in a vita di parechje persone anziane, è e sedie elettriche sò diventate ancu un novu tipu di trasportu chì hè assai cumuni in a strada.
Ci sò parechji tippi di sedie à rotelle elettriche, cù prezzi chì varienu da più di 1.000 yuan à 10.000 yuan.Attualmente, ci sò più di un centu di marche nantu à u mercatu, cù diverse cunfigurazioni, materiali è qualità.Comu sceglie una sedia a rotula elettrica chì vi cunvene?Cumu sceglie una sedia di rotelle elettrica Cume di evità i detours è ùn cascà in a "fossa"?Venite, dopu avè lettu stu articulu, amparate un pocu di cunniscenza è armate per cumbatte "profiteers".

Eccu alcuni marchi di sedie à rotelle cumuni nantu à u mercatu

Pigliemu à tutti per capiscenu a classificazione di i certificati di registrazione di sedie a rotelle elettrica:
Indipendentemente da a marca o specificazione, ponu esse classificate in e trè categurie seguenti, chì sò a classificazione naziunale di sedie à rotelle elettriche.
Hè per assicurà chì i bisogni di diversi utilizatori sò soddisfatti chì i seguenti standard sò specificati:
Internu
A prima categuria: sedia a rotula elettrica interna, chì richiede a vitezza per esse cuntrullata à 4,5 km/h.In generale, stu tipu di sedia a rotula hè chjuca è a putenza di u mutore hè bassa, chì determina ancu chì a vita di a bateria di stu tipu ùn serà micca troppu luntanu.Cumplete qualchì rutina.
Outdoor
A seconda categuria: Sedie a rotelle elettriche outdoor, chì necessitanu un cuntrollu di velocità à 6 km/h.Sta categuria hè generalmente relativamente grande in grandezza, cù una struttura di corpu più grossa cà a prima categuria, una capacità di bateria più grande è una vita di bateria più longa.
tipu di strada
A terza categuria: a vitezza di e sedie à rotelle elettriche di strada hè relativamente veloce, è a vitezza massima ùn deve micca più di 15 km / h.I mutori spessu usanu alta putenza, è i pneumatici sò ancu grossi è ingrandati.Giniralmenti, stu tipu di veìculu hè dotatu di illuminazione esterna è luci indicatori di turnu per assicurà chì a sicurezza stradale.

A maiò parte di i cunsumatori ùn sanu micca assai di e sedie à rotelle elettriche cum'è un pruduttu di dispositivi medichi.Solu ghjudicà a qualità fighjendu l'apparenza o u voluminu di vendita di a piattaforma di e-commerce finu à ch'elli facenu un ordine.Tuttavia, parechji utilizatori, dopu avè ricivutu a merchenzie, truverete assai posti insoddisfacenti, cum'è u voluminu, u pesu, a manipolazione, l'artigianalità di dettagliu, u distaccu trà l'imagine è a cosa reale, ecc.

Tuttavia, hè assai prublemu di vultà a merchenzie in generale.A prima scelta hè a scatula di imballaggio.Duranti u trasportu di e merchenzie, a scatula serà inevitabbilmente bumped and bumped.Picculi danni quandu e merchenzie arrivanu causanu prublemi quandu e merchenzie sò tornate.Sè u quadru è roti sò purtati fora, macchiatu, scratched, etc., a causa di usu prucessu, basatu supra, cum'è un cummircianti, una certa quantità di usu è tassi di lacrime deve esse incaricatu à cumpensà i perditi causatu.Tuttavia, cum'è un cunsumadore Sta parte diventa "spesa soldi per cumprà sperienza".
Stu tipu di "wrangling" di rutina hè l'epitome di certi persone chì compranu sedie à rotelle elettriche per a prima volta.Per riduce e perdite, certi utilizatori ùn anu micca altra scelta ma di fà cun ella.

Basatu annantu à l'esperienza di l'autore in l'industria di i dispositi medichi per quasi 13 anni, a maiò parte di i cunsumatori chì compranu sedie à rotelle elettriche spessu consideranu a ligerezza, a piegabilità è u almacenamentu in u troncu quandu compranu a prima sedia a rotula elettrica.Cunsiderate u prublema da a perspettiva di l'utilizatore, è ùn cunsiderà micca u prublema da a perspettiva di i bisogni di ogni ghjornu di l'utilizatore.

Dopu aduprà per un periudu di tempu, l'utilizatore darà feedback à a famiglia nantu à u cunfortu, a putenza, a vita di a bateria, è a stabilità di u sistema di u veiculu, a manipulazione, etc. usu di ogni ghjornu., è à questu tempu hè stata uni pochi di mesi da a compra.Parechji utilizatori anu ancu cuminciatu à pensà à cumprà sedie à rotelle elettriche di novu.Dopu à a prima sperienza di usu, l'utilizatori capiscenu megliu i so bisogni, perch'elli ponu ancu truvà sedie à rotelle elettriche chì sò più adattati per elli.Sicondu a cumunicazione di l'autore cù i culleghi, ùn hè micca cumpletu Sicondu statistiche, a maiò parte di l'scelti per a seconda compra sò u tipu outdoor è u tipu di strada.

Fighjemu di quali parti sò fatti di e sedie à rotelle elettriche ?
A sedia a rotula elettrica hè principalmente cumpostu di e seguenti parti, u quadru di u corpu principale, u controller superiore, u controller inferiore, u mutore, a bateria è altri accessori cum'è i cuscini di u sediu.Dopu, fighjemu un ochju à l'accessori di ogni parte.

Quadru principale: U quadru principale determina u disignu strutturale, a larghezza esterna è a larghezza di u sediu di a sedia a rotula elettrica.Altezza esterna, altezza di schienale, è funziunalità cuncepitu.U materiale principale pò esse divisu in pipa d'acciaio, lega d'aluminiu, è lega di titaniu di l'aviazione.A maiò parte di i materiali cumuni in u mercatu sò tubi d'acciaio è lega d'aluminiu.Ùn hè micca male, ma u svantaghju hè chì hè voluminoso, è hè faciule d'arrugginà è corrode quandu espunutu à l'acqua è l'ambienti umidi.A corrosione à longu andà affetterà a vita di serviziu di a sedia à rotelle elettrica.Attualmente, a maiò parte di i materiali mainstream anu aduttatu una lega d'aluminiu, chì hè più ligera è relativamente resistente à a corrosione.A forza di u materiale, a ligerezza è a resistenza à a corrosione di leghe di titaniu aerospaziale sò megliu cà i primi dui, ma per via di u costu di i materiali, attualmente u principale Hè appiicatu à sedie a rotelle elettriche high-end è portable, è u prezzu hè ancu più caru. .

In più di u materiale di u quadru principale, hè ancu necessariu di osservà i dettagli di l'altri cumpunenti di a carrozzeria di a vittura è u prucessu di saldatura, cum'è: u materiale di tutti l'accessori, u gruixu di u materiale, sì i dettagli sò ruvidi. , sì i punti di saldatura sò ancu, è u più densu i punti di saldatura, u megliu., i règule di arrangiamentu sò simile à scale di pisci hè u megliu, canusciutu macari comu saldatura di pesci scala in l 'industria, stu prucessu hè u più forte, s'è i pezzi di saldatura sò irregolari, o ci hè un fenomenu di saldatura mancante, i periculi di sicurità apparisce gradualmente. cù u tempu.U prucessu di saldatura hè un ligame impurtante per osservà s'ellu un pruduttu hè pruduttu da una grande fabbrica, s'ellu hè seriu è rispunsevule, è pruduce prudutti cù qualità è quantità.
Fighjemu un ochju à u controller.U controller hè u cumpunente core di a sedia elettrica, cum'è u volante di una vittura.A so qualità determina direttamente a maneggevolezza è a vita di serviziu di a sedia a rotula elettrica.I cuntrolli cunvinziunali sò generalmente divisi in: unicu controller è Ci sò dui tipi di controller split.
Allora cumu per verificà a qualità di u controller?Ci hè dui cose chì pudete pruvà:
1. Accendi l'interruttore di putenza, spinghja u controller, è sentu se l'iniziu hè stabile;liberate u controller, è sentu se a vittura si ferma subitu dopu una fermata brusca.
2. Cuntrolla è rotate a vittura in u locu per sente chì a guida hè stabile è flexible.

Fighjemu un ochju à u mutore, chì hè u cumpunente core di u drive.Sicondu u modu di trasmissioni di putenza, hè attualmente divisu in muturi di spazzola, ancu chjamati mutori d'ingranaggi di verme, mutori senza spazzole, chjamati ancu mutori di hub, è un mutore crawler (simili à i primi trattori, chì sò guidati da una cintura).
Parlemu di i vantaghji di u mutore brushed (motor turbo worm) prima.Havi un grande torque, un altu torque è una forte forza motrice.Serà faciule per cullà qualchi picculi penditi, è l'iniziu è a fine sò relativamente stabili.U svantaghju hè chì a tarifa di cunversione di a bateria hè bassu, vale à dì chì cunsuma più elettricità.Per quessa, stu tipu di vittura hè spessu furnitu cù una batteria di grande capacità.Attualmente, u mutore di spazzola più utilizatu hè Taiwan Shuoyang Motor.A causa di l'altu costu di u mutore, a maiò parte di elli sò equipati di sedie à rotelle elettriche cù un prezzu unitario di più di 4 000.A maiò parte di e vitture chì utilizanu stu mutore turbo-worm pesanu più di 50-200 kg.In l'ultimi anni, ci sò ancu mudelli portatili chì utilizanu stu mutore., U prezzu unità di a vittura hè nantu à u latu altu, prubabilmente circa 10 000 yuan.

U vantaghju di u mutore brushless (motore hub) hè chì risparmia l'electricità è hà un altu tassu di cunversione di l'electricità.A bateria dotata di stu mutore ùn deve esse particularmente grande, chì pò riduce u pesu di u veiculu.U svantaghju hè chì l'iniziu è a fine sò relativamente micca stabile cum'è u mutore di verme, è u torque hè grande, chì ùn hè micca adattatu per l'utilizatori di ogni ghjornu chì anu bisognu di marchjà nantu à i pendii.A maiò parte di sti mutori sò usati in sedie à rotelle elettriche chì varienu da mille à dui o trè mila yuan.A maiò parte di u pesu di tuttu u veiculu chì adopra stu mutore hè di circa 50 jin.
Ci hè ancu un mutore crawler, a trasmissione di energia hè troppu longa, cunsuma più elettricità, u putere hè debule, è u costu hè bassu.Attualmente, solu uni pochi di pruduttori utilizanu stu tipu di mutore.
A putenza di u mutore utilizata in sedie à rotelle elettriche hè soprattuttu 200W, 300W, 480W o ancu più altu.
Allora cumu si simpricimenti capisce a qualità di u mutore?Per piacè capisce i dui punti seguenti.A prima scelta hè u listessu cum'è u controller.U mutore hè ancu divisu in domestici è impurtati.Hè sempre un paragone disgraziatu.U domesticu hè un pocu peghju chè l'impurtatu.Pensu chì ci ponu esse megliu domestici, ma u prezzu di costu serà più altu ch'è quellu attuale.Marchi impurtati, cusì ci sò relativamente pochi applicazioni.Cumu possu fallu di fà stu picculu mutore in un grande paese... Più vicinu à a casa, un altru paragone intuitivu hè di guardà u grossu è u diametru di u mutore.U più grossu u mutore, u più forte u putere.Relativamente più forte è più stabile.

Batteria: Hè ben cunnisciutu chì ci sò batterie di piombo-acidu è batterie di lithium.Ch'ella sia una batteria di piombo-acidu o una batteria di lithium, a cura è u mantenimentu sò necessarii.Quandu a sedia a rotula elettrica hè inattiva per un bellu pezzu, deve esse caricata è mantenuta regularmente.Hè generalmente cunsigliatu di carricà a bateria almenu una volta ogni 14 ghjorni.cunsumu di energia.Quandu si paragunanu se e batterie di piombo-acidu sò peggiu di e batterie di lithium, à u primu sguardu, e batterie di lithium devenu esse megliu, è e batterie di piombo-acidu ùn sò micca bè cum'è e batterie di lithium.Questu hè u cuncettu di a maiò parte di a ghjente.Chì ci hè cusì bonu nantu à e batterie di lithium?U primu hè luce, è u sicondu hè una vita di serviziu più longa.In cunfrontu cù alcune sedie à rotelle elettriche leggere, a cunfigurazione standard hè batterie di lithium, è u prezzu di vendita hè ancu più altu.
Se dite chì vale a pena a bateria di piombo-acidu o a bateria di lithium, avete ancu bisognu di vede a dimensione di l'AH.
Per esempiu, l'oru o l'argentu valenu più?Sì dite chì l'oru vale più, bè, chì ne dite di un grammu d'oru è un catty d'argentu?

A tensione di sedie à rotelle elettriche hè generalmente 24v, è a capacità di a bateria hè diversa, è l'unità hè AH.Quandu paragunate e batterie, per esempiu: 20AH piombo-acidu è batterie di lithium sò definitivamente megliu cà e batterie di lithium.Tuttavia, a maiò parte di e batterie di lithium domestiche sò circa 10AH, è alcuni 6AH rispondenu à i standard di imbarcu di l'aviazione.A maiò parte di e batterie di piombo-acidu cumincianu à 20AH, è ci sò ancu 35AH, 55AH è 100AH.
In quantu à a vita di a bateria:
A vita di a bateria di piombo-acidu 20AH hè di circa 20 chilometri
A vita di a bateria di piombo-acidu 35AH hè di circa 30 chilometri
A vita di a bateria di piombo-acidu 50AH hè di circa 40 chilometri

E batterie di litiu sò attualmente aduprate principalmente in sedie a rotelle elettriche portatili.In quantu à a vita di a batteria, e piccule batterie di litio AH sò relativamente inferiori à e grandi batterie di piombo-acidu AH.In u costu di rimpiazzamentu più tardi, a bateria di lithium hè ancu relativamente alta, mentre chì u prezzu di u piombo-acidu hè relativamente bassu.

Attualmente, a maiò parte di i pruduttori di cuscini di schienale per sedia a rotula sò dotati di doppiu strati, chì sò traspiranti in l'estiu è freschi in l'invernu.Ci sò parechje altre funzioni, cum'è: funzione di terapia magnetichi, etc. Pensu chì hè assai utile per avè un cuscinu di sediu per l'invernu è l'estiu.necessariu.

A qualità di u cuscinu di u sediu dipende principarmenti da a flatness di u tela, a tensione di u tela, i dettagli di u cablaggio, è a finezza di l'artighjanu.Ancu un laico truverà u distaccu attraversu l'osservazione attenta.

U sistema di frenu hè divisu in frenu elettromagneticu è frenu di resistenza.Per ghjudicà a qualità di i freni, pudemu pruvà à liberà u controller nantu à una pendenza per vede s'ellu scenderà in a pendenza è sente a lunghezza di a distanza di u buffer di frenu.A distanza di frenu più corta hè relativamente più sensibule è più sicura.

 

o riassuntu, a cunfigurazione di sedie a rotelle elettriche hè basicamente a fine di l'intruduzioni, cusì cumu sceglie una sedia a rotula elettrica chì vi cunvene, è cumu per evità i detours?Cuntinuà à fighjà.
Prima di tuttu, avemu da cunsiderà chì e sedie à rotelle elettriche sò tutte per l'utilizatori, è a situazione di ogni utilizatore hè diversa.Da u puntu di vista di l'utilizatore, basatu annantu à a cuscenza fisica di l'utilizatore, dati basi cum'è altezza è pesu, bisogni di ogni ghjornu, accessibilità di l'ambiente d'usu, è fatturi circundanti speciali, valutazioni cumplete è dettagliate ponu esse fatte per una selezzione efficace è una sottrazione graduale. finu à sceglie una vittura adatta.In fatti, certi cundizioni per a scelta di una sedia di rota elettrica sò basamenti simili à e sedie di rota ordinarie.L'altezza di u sediu è a larghezza di u sediu di ogni sedia à rotelle elettrica sò sfarenti.U metudu di selezzione ricumandatu hè chì l'utilizatore si mette nantu à a sedia di rota elettrica.I ghjinochje ùn sò micca piegati, è i gammi più bassi sò naturalmente calati, chì hè u più adattatu.A larghezza di a superficia di u sediu hè a pusizioni più larga di i glutei, più 1-2cm nantu à i lati manca è dirittu.u più adattatu.Se a postura di l'utilizatore hè ligeramente alta, i gammi seranu curled up, è seduta per un bellu pezzu hè assai incòmode.Se a superficia di u sediu hè stretta, serà affollata è larga, è a seduta à longu andà pruvucarà a deformazione secundaria di a spina.dannu.

U pesu di l'utilizatori deve ancu esse cunsideratu.Hè megliu di sceglie un mutore d'alta putenza per un grande pesu di corpu.Hè megliu di sceglie un mutore turbo-worm o un mutore brushless?Suggerimentu d'Aaron: Se u pesu hè ligeru è a strada hè piatta, i motori brushless sò costuali.Se u pesu hè pisanti, e cundizioni di a strada ùn sò micca assai boni, è a guida di longa distanza hè necessaria, hè cunsigliatu di sceglie un mutore di gear worm.
U modu più faciule per pruvà a putenza di u mutore hè di cullà una pendenza per pruvà se u mutore hè faciule o un pocu difficiule di cullà.Pruvate micca di sceglie u mutore di un picculu carrettu cavallu, postu chì ci saranu assai fallimenti in a tappa più tardi.Se l'utilizatore hà parechje strade di muntagna, un mutore di verme hè cunsigliatu.

A vita di a bateria di e sedie à rotelle elettriche hè ancu un ligame chì parechji utilizatori prestanu attenzione.Hè necessariu capisce e proprietà di a bateria è a capacità AH.Se a descrizzione di u produttu hè di circa 25 chilometri, hè cunsigliatu chì a vita di a bateria budgeted hè di circa 20 chilometri, perchè l'ambiente di prova serà assai sfarente da l'ambiente d'usu attuale., A vita di a bateria in u nordu serà un pocu menu in l'invernu, pruvate micca di guidà una sedia di rota elettrica per esce in u tempu più fretu, pruvucarà un gran dannu à a bateria, è hè irreversibile.
Siconda, a maiò parte di elli cunsiderà a portabilità, s'ellu u pesu pò esse purtatu da una persona, s'ellu si pò mette in u troncu di una vittura, s'ellu pò entre in l'elevatore, è s'ellu pò imbarcate in l'aviò.Sti fattori ci vole à esse attenti à, cum'è materiale sedia a rotula, gradu di plegamentu, pisu, proprietà batterie è capacità.

Se questi fattori ùn sò micca cunsiderati, a scelta serà più larga, ma ciò chì deve esse attentu hè a larghezza generale di a sedia elettrica.Alcune famiglie anu porte speciali, cusì a distanza deve esse misurata.A maiò parte di e sedie à rotelle elettriche anu una larghezza di circa 63 cm, è certi anu ottenutu.À 60 cm.A misurazione di a distanza eviterà qualchì vergogna quandu Xi Ti và in casa.

quì hè ancu un puntu assai impurtante, sbatte a lavagna!Hè u prublema dopu a vendita chì deve esse cunsideratu quandu si compra sedie à rotelle elettriche.Attualmente, i standard di l'industria per e sedie à rotelle elettriche prodotte in Cina sò sfarenti.L'accessori di parechji fabricatori ùn sò micca universali, è ancu l'accessori di u stessu mudellu è parechji lotte di u stessu fabricatore ùn sò micca cumuni, per quessa hè diversu da i cunvinziunali.Certi prudutti ponu avè alcune parti cumuni standard.Quandu sceglite una marca, hè cunsigliatu di sceglie una grande marca o una vechja marca.Questu hà da assicurà chì in casu di prublema, pudete cuntattà l'accessori è risolve rapidamente u prublema.In questa era di marchi senza vuluntà, parechji cummircianti OEM (OEM) i prudutti di certi fabricatori.L'amici attenti ponu truvà chì certi marchi anu una similarità assai alta in l'apparenza.I marchi chì facenu assai soldi è sopravvivenu per un bellu pezzu anu certe garanzii per i cunsumatori.Ci hè ancu alcuni chì ùn anu micca un pianu di operà una marca per un bellu pezzu, ma solu fà u pruduttu chì hè populari.U prublema hè assai preoccupante.Allora cumu per evità di marchjà in tali "fosse profonde"?Per piacè leghjite attentamente l'istruzzioni, è serà chjaru à un sguardu se u latu di a marca di l'etichetta di u produttu hè coherente cù u fabricatore.

Infine, parlemu di u tempu di garanzia.A maiò parte di elli sò guarantiti per tuttu u veiculu per un annu, è ci sò ancu garanzii separati.U controller hè di solitu un annu, u mutore hè di solitu un annu, è a bateria hè 6-12 mesi.Ci sò ancu alcuni cummircianti chì anu un periodu di garanzia più longu, è l'istruzzioni di garanzia in u manuale prevaleranu.Hè da nutà chì certi marchi sò guarantiti secondu a data di fabricazione, è certi sò garantiti secondu a data di vendita.Quandu compra, pruvate à sceglie una data di pruduzzione più vicinu à a data di compra, perchè a maiò parte di e batterie di a sedia elettrica sò direttamente installate nantu à a sedia elettrica è guardate in una scatula sigillata, è ùn ponu esse manteni separatamente.Se lasciate per un bellu pezzu, a vita di a bateria serà affettata..

Dopu avè dettu tantu, speru solu chì vi sia utile ~

 

 


Tempu di Postu: Dec-14-2022