zd

Cumu sceglie una bateria per una sedia di rotelle elettrica?E batterie di piombo-acidu sò boni?A bateria di lithium hè megliu

1. Citazione di u produttu:
U prezzu di e batterie di piombo-acidu populari attualmente in u mercatu hè generalmente intornu à 450 yuan, mentre chì u prezzu di e batterie di lithium hè più caru, in generale circa 1000 yuan.

2. U periodu di usu:
A vita di serviziu di batterie di piombo-acidu hè in generale di circa 2 anni, mentre chì e batterie di lithium sò più durable, è a vita di serviziu hè di solitu 4-5 anni;u sistema di ciculu di batterie di piombo-acidu hè generalmente cumplettamente carricu in 300 volte, mentre chì u sistema di ciclu di batterie di lithium hè cumpletamente carica è scaricatu A frequenza supera 500 volte.

3. Volume di qualità:
In u casu di u stessu voluminu, e batterie di piombo-acidu sò voluminosi, assai più pesanti cà e batterie di lithium.

4. A putenza di batterie:
In cunfrontu cù e batterie di piombo-acidu, e batterie di lithium anu una tensione media di travagliu più altu è una energia specifica più alta.In altri palori, e batterie di lithium anu una capacità più grande per batterie rechargeable di a stessa dimensione.

5. Periudu di garanzia:
U periodu di guaranzia di batterie di piombo-acidu hè in generale di 1 annu, mentre chì u periodu di garanzia di batterie di lithium hè più longu, chì pò esse garantitu per 2 anni.

 

Pò esse ancu micca intuitive paragunendu alcune caratteristiche cumuni di batterie.

Va bè ~ Fratellu Diu paragunà direttamente i vantaghji è i svantaghji di i dui per voi.

Vantaghji di e batterie di piombo-acidu:
In cunfrontu cù e batterie di lithium, u prezzu di e batterie di piombo-acidu hè relativamente prezzu, u prezzu di riciclamentu hè più altu ch'è quellu di e batterie di lithium, è e caratteristiche di carica è scaricamentu di e batterie di polimeru sò più forti.

Difetti di a batteria di piombo-acidu:
E batterie di piombo-acidu sò relativamente pisanti, è cuntenenu l'acidu cloridicu è certi metalli pesanti chì superanu u standard, chì sò corrosivi è propensi à a contaminazione di l'aria;in più, batterie piombo-acidu hannu più bassu energia specifichi, è a so vita serviziu ùn hè micca bè cum'è batterie di lithium.

Vantaghji di a batteria di lithium:
Comparatu cù e batterie di piombo-acidu, e batterie di lithium sò più chjuche, più ligere, più faciuli di trasportà, è anu una vita di serviziu relativamente più longa.Inoltre, e batterie di lithium anu una energia cinetica più grande, ponu furnisce una grande quantità di corrente, è sò più adattabili à e teste di temperatura alta è bassa, sò menu affettati da fattori di temperatura, è sò più bassu di carbonu è ecologicu.

difetti di a batteria di lithium:
L'affidabilità di e batterie di lithium hè relativamente povera.S'ellu s'utilice in modu impropriu, ci hè risicu di splusioni.Inoltre, e batterie di lithium ùn ponu micca esse caricate è scaricate à alti currenti, è i normi di produzzione sò alti, è u costu hè ancu più altu.


Tempu di Postu: Feb-17-2023