zd

Comu sceglie una sedia a rotula elettrica

Ancu s'è e sedie à rotelle elettriche sò diventate assai populari, parechji cunsumatori sò sempre in perdita quandu sceglienu sedie à rotelle elettriche.Ùn sanu micca chì tipu di sedia a rotula elettrica hè adattatu per i so anziani per sceglie per sente, fighjendu u prezzu.Weiyijia Wheelchair Network vi dicequantu à sceglie una sedia a rotula elettrica.!

1. Sceglie secondu u livellu di cuscenza di l'utilizatori

(1) Per i malati cù demenza, una storia di epilessia è altri disordini di a cuscenza, hè cunsigliatu di sceglie una sedia di rota elettrica telecomandata o una sedia di rota elettrica doppia chì pò esse cuntrullata da parenti, è parenti o caregivers guidanu l'anziani per viaghjà. .
2) Solu i gammi è i pedi sconvenienti, l'anziani di u capu chjaru ponu sceglie ogni sedia di rotelle elettrica per operare è guidà da sè è viaghjà liberamente;

(3) Per l'anziani cù hemiplegia, hè megliu di sceglie una sedia elettrica cù i braccioli in i dui lati chì ponu esse alzati in daretu o ponu esse sguassati, chì hè cunvenutu per cullà è abbandunà a sedia di rota o cambià a pusizione trà a sedia di rota. è u lettu.

2. Sceglite una sedia a rotula elettrica secondu u scenariu di usu

(1) Se viaghjate spessu, pudete sceglie una sedia a rotula elettrica portatile, chì hè ligera è faciule da plegà, faciule da trasportà, è pò esse usata da ogni modu di trasportu cum'è aereo, metro, autobus, etc.;

(2) Se sceglite una sedia a rotula elettrica solu per l'usu di ogni ghjornu vicinu à a vostra casa, pudete sceglie una sedia a rotula elettrica tradiziunale.Ma assicuratevi di sceglie unu cù un frenu elettromagneticu!

3. Per i più ghjovani amici disabili à sceglie una sedia di rota elettrica, in più di i fatturi di sopra, anu da cunsiderà ancu u materiale è u disignu strutturale di u quadru, a capacità di a bateria, a durabilità è altri fattori.

Perchè i ghjovani amici disabili anu una gamma più larga di attività di ogni ghjornu chì l'anziani, a freccia di usu di sedie di roti elettriche hè più altu.Un altru puntu hè chì a maiò parte di i ghjovani amici disabili ùn importa micca quant'è l'anziani quandu utilizanu sedie à rotelle elettriche.Stu gruppu di utilizatori hè u più intensivu in sedia di rotelle.Avemu parechji clienti disabili è amichi chì anu compru altre marche di sedie à rotelle elettriche in i primi tempi è basicamente anu utilizatu unu per un annu è poi scrapped.In seguitu, assai persone disabile anu cambiatu à marche medii è high-end cum'è sedie a rotelle elettriche Kangyang è sedie a rotelle elettriche Milebu.più longu tempu.

L'amici cù disabilità anu da esse attenti à i seguenti aspetti quandu sceglite una sedia di rota elettrica:

(1) Quelli chì ùn ponu micca mantene una pusizioni seduta per un bellu pezzu o sò sconvenienti per decompressà, ponu sceglie una sedia di rota elettrica standing;

(2) Quelli chì ùn ponu micca mantene una postura di seduta stabile duveranu sceglie una sedia di rota elettrica cù un sediu ergonomicu cù una cinturina di sicurezza è un appoghju;

(3) Quelli chì sò cumplettamente paralizati in i dui membri inferjuri deve sceglie una sedia di rota elettrica cù pedi regulable, preferibbilmente cù una funzione d'elevazione, chì pò esse cuntrullata è cambiata da elli stessi per prevene i bedsores;

(4) E persone chì anu bisognu di piglià oggetti alti spessu, cum'è quelli chì anu disabilità chì anu bisognu di cocilu in a cucina, vende merchenzie in i magazzini, etc., ponu sceglie una sedia a rotula elettrica lift-type.

(5) Atleti disabilitati: Sedie a rotelle sportive prufessiunali ponu esse aduprate per sport cumpetitivi.A causa di a lenta velocità di e sedie à rotelle elettriche, ùn sò micca adattati per l'atleti disabili à cumpete.Cum'è un atleta disabile, pudete sceglie di installà una testa di sedia di rota elettrica per u vostru viaghju di ogni ghjornu.

Quì sopra sò e cumpetenze è i metudi di cumu sceglie una sedia a rotula elettrica chì Weiyijia Wheelchair Network hà sceltu per voi.Dopu à i principii sopra, pudete sceglie una sedia à rotula elettrica adatta.Sì avete più dumande nantu à sedie à rotelle elettriche è scooters elettrici anziani, per piacè cuntattateci.


Tempu di post: 30-Sep-2022