zd

Comu sceglie u mutore di triciclu elettricu per i disabili

1. A vitezza di a vittura disattivata ùn deve esse troppu veloce, per quessa, hè cunsigliatu di utilizà un mutore brushless sottu à 350w, equipatu di un controller di limitazione di velocità è navigabile, è una bateria 48V2OAH (troppu chjuca, ùn correrà micca luntanu è a vita di a bateria ùn serà micca longa, troppu grande aumenterà u so propiu pesu è Affetta a vita di u mutore) Questa cunfigurazione permetterà à a vostra vittura di avè una vitezza massima di 35 km / h (25 km / h dopu à u limitu di velocità) è un massimu. cuntinuazione di 60-80 km.
2. U triciclu per i disabili hà trè modi di guida: manivela, mutore di benzina è mutore DC:
① U triciclu à manivela hà una struttura simplice, un mantenimentu convenientu è un prezzu bassu, è hè adattatu per l'usu di i membri inferiori disattivati ​​da a maiò parte di e persone à pocu redditu.Tuttavia, l'utilizatori deve avè una certa quantità di forza fisica, è e cundizioni stradali in u locu di guida sò megliu.
②U triciclu di u mutore hè alimentatu da un mutore di benzina, cù alta velocità è forte manuvrabilità, è hè adattatu per l'usu di longa distanza.I veiculi per i disabili deve risponde à i seguenti requisiti: tutte l'operazioni di u veiculu deve esse realizatu da i membri superiori;u sediu duveria avè un schienale è braccioli;a vitezza di u veiculu deve esse menu di 30 km / h, è ci deve esse signali per e persone disabili, etc. Quandu compra, hè necessariu esaminà a sicurità di u veiculu, cum'è s'ellu u frenu, l'emissione, u rumore è l'illuminazione sò in u locu. rispettu di i regulamenti.Sè vo campate in una cità, vi tocca à capisce i rigulamenti di gestione specifichi di u dipartimentu lucale di gestione di trafficu nant'à i veiculi, è evite pèrdite innecessarii causati da compra cecu.

③Utriciclu elettricuhè alimentatu da a bateria è guidatu da u mutore DC.U veiculu hè faciule d'operare, scorri lisamente è sicuru, ùn hà micca contaminazione, è hà pocu rumore.U svantaghju hè chì u chilometru in una sola carica hè corta (circa 40 chilometri) è u tempu di carica hè longu (circa 8 ore).Hè adattatu per l'usu in distanze medie è curtite.
E persone cù disabilità anu da sceglie i veiculi di trasportu adattati secondu u so status di disabilità.I Pacienti cù disabilità di i membri superiori è hemiplegia ùn ponu micca guidà tricicli è veiculi elettrici;i malati di polio è i malati amputati di i membri inferiori ponu utilizà tricicli motorizzati o elettrici;i pazienti paraplegici è hemiplegia ponu solu aduprà tricicli motorizzati o elettrici.Sedia a rotelle elettrica à quattru rote.


Tempu di Postu: Nov-01-2022