zd

Cumu sceglie una sedia a rotula elettrica adattata?

1. U pesu hè ligatu à l'usu necessariu:

L'intenzione originale di u disignu di a sedia a rotula elettrica hè di realizà attività indipendenti intornu à a cumunità.In ogni casu, cù a popularità di e vitture di famiglia, hè ancu necessariu di viaghjà è di trasportu spessu.

U pesu è a dimensione di a sedia a rotula elettrica deve esse cunsideratu s'ellu hè realizatu.U pesu di una sedia a rotula hè principalmente determinata da u materiale di u quadru, a bateria è u mutore.

In generale, a sedia a rotula elettrica cù un quadru in lega d'aluminiu è una batteria di lithium di a listessa dimensione hè di circa 7 ~ 15 kg più ligera cà a rota elettrica cù un quadru in acciaio carboniu è una batteria di piombo-acidu.

2. Durabilità:

I grandi marchi sò più affidabili cà i picculi.In cunsiderà l'imaghjini di marca à longu andà, i grandi marchi utilizanu materiali sufficienti è tecnulugia exquisite.I cuntrolli è i mutori chì sceglienu sò relativamente boni.Certi picculi marchi si basanu principarmenti nantu à a cuncurrenza di prezzu per via di a so influenza di marca povera.Dunque, hè inevitabbile per arrubbari u travagliu è l'artighjanu.

Inoltre, l'alea d'aluminiu hè ligera è solida.In cunfrontu cù l'azzaru di carbone, ùn hè micca faciule di corrode è rust, è a so durabilità naturali hè relativamente forte.

Inoltre, e batterie di lithium anu una vita di serviziu più longa chì e batterie di piombo-acidu.A batteria di piombo-acidu pò esse caricata per 500 ~ 1000 volte, è a batteria di lithium pò ghjunghje à 2000 volte.

3. Sicurezza:

Cum'è un dispositivu medicale, a sicurità di a sedia a rotula elettrica hè generalmente garantita.Sò dotati di freni è cinture di sicurezza.Certi anu ancu roti anti roll.Inoltre, per e sedie à rotelle cù frenu elettromagneticu, ci hè ancu una funzione di frenu automaticu di rampa.

4. Cunfortu:

Cum'è un dispositivu chì hè inconveniente per a ghjente per move per un bellu pezzu, u cunfortu hè una cunsiderazione impurtante.Includendu l'altezza di u sediu, a lunghezza di u sediu, a larghezza, a distanza di a gamba, a stabilità di guida è l'esperienza di guida reale.


Tempu di post: May-01-2022