zd

Cumu plegà una sedia elettrica portatile

Cum'è un impurtante mezzu di trasportu per l'anziani, e sedie à rotelle elettriche portanu comodità à parechje anziani cù mobilità limitata.U mondu hè cusì grande chì a ghjente vole vede, ancu l'anziani cù una mobilità limitata, cusì a sedia a rotula elettrica plegable portatile hè diventata u "megliu cumpagnu" per questu gruppu, cusì cumu plegà a sedia a rotula elettrica portatile?

U pieghevule portatilesedia a rotula elettricaprincipalmente hà i seguenti metudi di piegatura:
1. Metudu di piegamentu di pressione frontale: Alcune sedie a rotelle elettriche piegate leggere sò bè ​​cuncepiti.Quandu hè plegatu, tuttu ciò chì duvete fà hè di liberà i fissaggi è appughjà delicatamente u schienale in avanti per plegà a sedia à rotelle.
2. Metudu di plegamentu mediu pull-up di u cuscino: Quandu si piegheghja a sedia a rotula, pudete aduprà e duie mani per alzà i fronti di fronte è posteriori di a faccia per compie l'operazione di plegamentu.In fondu, questu hè veru per tutti i metudi di piegamentu di a sedia a rotula.Certi schienali di a sedia a rotula elettrica sò ancu piegati, permettendu chì tutta a sedia a rotula sia piegata più compatta.Stu tipu di sedia a rotula plegable o sedia a rotula elettrica hà a caratteristica cumuna chì u quadru di supportu sottu a superficia di u sediu hè in forma di "X".

3. Split plegable: vale à dì, a parte di u sediu è a basa di a sedia elettrica pò esse facilmente split.Dopu u disassemblamentu, u pesu di u veiculu sanu pò esse disassemblatu à cero, chì face più faciule di trasportà.
Hè da nutà chì e cumpetenze di u funziunamentu di guidà una sedia a rotula elettrica su è falà sò assai impurtanti.Siccomu l'interasse è a larghezza di u veiculu sanu sò relativamente chjuchi, Bangfu ricumanda chì vi inclinate ligeramente in avanti quandu andate in salita per fà chì u centru di tuttu u veiculu avanza., appoghjate in daretu quant'è pussibule quandu andate in discesa, in modu chì u centru di gravità di tuttu u veiculu pò esse spustatu.Una tale azzione simplice pò riduce a probabilità di un incidente di sicurezza.

 

Tempu di pubblicazione: 28-oct-2022