zd

Hè bonu per l'anziani à pusà nantu à una sedia elettrica ?

Avè.E sedie a rotelle elettriche sò diventate un mezzu di trasportu indispensabile per l'anziani è i disabili cù a mobilità limitata.Sò adattati per una larga gamma di oggetti.Sempre chì l'utilizatore hà una cuscenza clara è una capacità cognitiva normale, l'usu di sedie à rotelle elettriche hè una bona scelta, ma hè bisognu di un certu spaziu per u muvimentu.

Una sedia elettrica hè una sedia cù l'aghjunzione di un mutore elettricu è i mezi di cuntrollu di navigazione.Di solitu un picculu joystick hè muntatu nantu à u bracciu invece di u muvimentu manuale di a sedia a rotula.

Sicondu u metudu di funziunamentu, ci sò rockers, è diversi switches cum'è a testa o u sistema di soffiu è aspirazione.Per quelli chì sò severamente paralizati o chì anu bisognu di trasfurmà una grande distanza, sempre chì a so capacità cognitiva hè bona, l'usu di una sedia di rota elettrica hè una bona scelta, ma hè bisognu di un grande spaziu per u muvimentu.
vantaghju:

1. Wide audience.In cunfrontu cù e sedie à rotelle tradiziunali, e funzioni putenti di e sedie à rotelle elettriche ùn sò micca solu adattati per l'anziani è infirmi, ma ancu per i pazienti severamente disabili.Stabilità, putenza di longa durata, è adattabilità di a velocità sò i vantaghji unichi di e sedie à rotelle elettriche.

2. Cunvenzione.A sedia a rotula tradiziunale tirata à a manu deve s'appoghjanu nantu à a forza di travagliu per spinghja è tira in avanti.S'ellu ùn ci hè nimu intornu per piglià cura di questu, avete da spinghje a rota da sè stessu.E sedie a rotelle elettriche sò diverse.Finu à ch'elli sò cumplettamente carichi, ponu esse facilmente operati senza avè bisognu di i membri di a famiglia per accumpagnallu tuttu u tempu.

3. Prutezzione ambientale.E sedie à rotelle elettriche utilizanu l'electricità per inizià, chì hè più ecologica.

4. Sicurezza.A tecnulugia di pruduzzione di sedie à rotelle elettriche hè diventata sempre più matura, è l'equipaggiu di frenu nantu à u corpu pò esse pruduciutu solu in massa dopu avè pruvatu è qualificatu da i prufessiunali per parechje volte.A chance di perde u cuntrollu di unsedia a rotula elettricahè vicinu à zero.

5. Aduprà sedie a rotula elettrica per rinfurzà a capacità di cura di sè stessu.Cù una sedia di rotelle elettrica, pudete cunsiderà fà attività di ogni ghjornu cum'è shopping, cucina è ventilazione.Una persona + una sedia a rotula elettrica pò esse basamente fà.


Tempu di pubblicazione: 26-oct-2022