zd

Sughjetti chì anu bisognu d'attenzione quandu si compra una sedia a rotula elettrica

A scelta di una sedia elettrica adattata dipende principalmente da u quadru, u controller, a bateria, u mutore, i freni è i pneumatici.

1) Frame

U quadru hè u scheletru di tutta a sedia di rota elettrica.A so dimensione pò determinà direttamente u cunfortu di l'utilizatore, è u materiale di u quadru influenza assai a capacità di carica è a durabilità di tutta a sedia a rotula elettrica.
Cumu misurà se a sedia a rotula hè a taglia ghjusta?
A forma di u corpu di tutti hè diversu.U fratellu Shen hà suggeritu chì hè megliu andà in una tenda offline per sperimentà per sè stessu.Se e cundizioni permettenu, pudete ancu uttene un mudellu persunalizatu.Ma s'è vo cumprà in ligna, pudete aduprà e seguenti dati cum'è una riferenza.

Hauteur du siège :
L'utilizatori cù una altezza di 188cm o più sò cunsigliati per avè una altezza di u sediu di 55cm;
Per l'utilizatori cù una altezza di 165-188cm, una altezza di u sediu di 49-52cm hè cunsigliatu;
Per l'utilizatori sottu à 165 cm di altezza, una altezza di u sediu di 42-45 cm hè cunsigliatu.
larghezza di seduta:
Hè cunsigliatu per u sediu per avè un spaziu di 2,5 cm da i dui lati dopu à pusà.
Angulu di schienale:
L'angolo di inclinazione di 8 ° o a banda elastica 3D ponu fà chì u backrest si adatta à a curva fisiologica di a spina quandu hè rilassata, è a forza hè media.
Hauteur du dossier :
L'altezza di u backrest hè a distanza da u sediu à l'ascella minus 10cm, ma e sedie di rotelle semi-recumbent / full-recumbent generalmente utilizanu backrest alti per dà più sustegnu à u corpu superiore quandu sò in una inclinazione.
Altezza bracciolo / poggiapiedi:
Cù l'adduzione di i braccia, l'altezza di l'accolta deve permette à circa 90 ° di flexione di u coddu.Per u supportu di a gamba, a coscia deve esse in cuntattu tutale cù u sediu, è u supportu di u pede deve ancu sustene a carica in modu adattatu.

Cumu sceglie u materiale di u quadru ghjustu?
I materiali di u quadru cumuni di e sedie à rotelle elettriche sò in ferru è in lega d'aluminiu, è certi mudelli high-end utilizanu ancu lega di magnesiu è fibra di carbone.
U ferru hè prezzu, hà una bona capacità di carica, è pò esse usatu da e persone obese chì sò più pesanti.U svantaghju hè chì hè voluminosa, faciule da arrugginà è corrode, è hà una corta vita di serviziu.
A lega d'aluminiu hè più ligera in qualità, ùn hè micca faciule d'arrugginà, è pò sustene 100 kg, ma u prezzu hè più altu.
Pò esse capitu chì u più liggeru u materiale, u megliu u rendiment, à u cuntrariu, u più caru u prezzu.
Dunque, in termini di pesu, ferru> lega d'aluminiu> lega di magnesiu> fibra di carbonu, ma in termini di prezzu, hè cumplettamente oppostu.

2) Controller
Se u quadru hè u scheletru, allura u controller hè u core di a sedia di rota elettrica.Pò aghjustà direttamente a vitezza di u mutore, cambiendu cusì a vitezza è a guida di a sedia elettrica.
U controller hè generalmente custituitu da un manicu universale, un interruttore di putenza, un buttone di accelerazione, un buttone di decelerazione è una chjave di cornu.U manicu universale pò cuntrullà a sedia à rotelle per girà 360 °.
A qualità di u controller hè principalmente riflessa in a sensibilità di guida è a sensibilità start-stop.
Hè un pruduttu cun alta sensibilità di guida, risposta rapida, azzione flessibile è operazione còmuda.
In quantu à a velocità di start-stop, hè megliu rallentà, altrimenti portarà troppu fretta o frustrazione.

3) batteria
E sedie à rotelle elettriche sò generalmente dotate di dui tipi di batterie, una hè una batteria di piombo-acidu è l'altra hè una batteria di lithium.
E batterie di piombo-acidu sò generalmente cunfigurate in vitture di ferru;batterie di lithium hannu larga adattabilità, è differente tippi di sedie a rotula elettricu pò esse furnitu cù batterie di lithium.
In cunfrontu cù e batterie di piombo-acidu, e batterie di lithium sò più ligere in pesu, più grande in capacità, più longu in u tempu di standby, è anu una migliore resistenza à l'overcharge è una vita di serviziu più longa.

4) Motore
Ci hè ancu dui tippi di muturi per sedie à rotelle elettriche, mutori brushed è brushless motors.A più grande diffarenza hè chì u primu hà spazzole di carbone, mentri l'ultimu ùn hà micca spazzole di carbone.
U vantaghju di i motori spazzolati hè chì sò economici è ponu in fondu à risponde à i bisogni di l'utilizatori per sedie à rotelle elettriche.Tuttavia, travaglianu cù un rumore forte, un altu cunsumu d'energia, necessitanu un mantenimentu regulare è anu una vita di serviziu relativamente corta.
U mutore brushless hè assai liscia quandu funziona, quasi senza rumore, è hè risparmiu di energia, senza mantenimentu, è hà una longa vita di serviziu.U svantaghju hè chì hè più caru.
Se u budgetu hè abbastanza, u fratellu Shen ricumanda sempre di sceglie un mutore brushless.

 

5) frenu
E sedie à rotelle elettriche anu freni manuali, freni elettronichi è freni elettromagnetici.
Questu hè u casu cù i freni manuali, chì permettenu à a sedia a rotula di piantà frictionally clamping the brake pads and pneumatics.Questu hè generalmente cunfiguratu nantu à sedie à rotelle elettriche dotate di freni elettronichi.
Perchè u frenu elettronicu ùn pò più esse attivatu quandu a sedia di rota hè fora di u putere, u fabricatore installerà un frenu di manu cum'è una seconda capa di prutezzione.
In cunfrontu cù i freni elettronichi, a parte più sicura di i freni elettromagnetici hè chì quandu a sedia di rotelle hè fora di u putere, pò ancu frenà a vittura attraversu a forza magnetica.
Per quessa, u prezzu di i freni elettronichi hè economicu è basamente risponde à i bisogni di l'usu, ma ci sò potenziali periculi di sicurezza quandu a sedia di rota hè fora di putere.
U frenu elettromagneticu pò risponde à a dumanda di frenu in ogni circustanza, ma u prezzu hè più caru.

6) Pneumatici
Ci sò dui tippi di pneumatici per sedia à rotula elettrica: pneumatici solidi è pneumatici pneumatici.
I pneumatici pneumatici anu un bonu effettu d'absorzione di scossa è sò boni, ma ci sò prublemi cum'è puntura è deflazione, chì necessitanu mantenimentu.
I pneumatici solidi ùn anu micca bisognu di preoccupassi di punches di pneumatici è altri prublemi, è u mantenimentu hè simplice, ma l'effettu di assorbimentu di scossa hè poviru è u prezzu hè più caru.

 


Tempu di post: 13-mar-2023