zd

Riassuntu di i punti principali quandu sceglite una sedia di rota elettrica

1. Putere
U vantaghju di una sedia a rotula elettrica hè chì si basa nantu à l'energia elettrica per guidà u mutore in muvimentu, liberendu e mani di e persone.Per una sedia di rota elettrica, u sistema di putere hè u più impurtante, chì pò esse divisu in dui sistemi: u mutore è a vita di a bateria:

mutore
Un bon mutore hà pocu rumore, velocità stabile è longa vita.I mutori cumunimenti usati in sedie à rotelle elettriche sò divisi in motori à spazzole è motori senza spazzola.A comparazione è l'analisi di sti dui tipi di mutori hè a siguenti:

Category Motor Scope d'applicazione Vita di serviziu Effettu d'usu Mantenimentu futuru
Motore senza spazzola Cuntrolla strettamente a velocità di u mutore, cum'è mudelli di aerei, strumenti di precisione è metri di l'ordine di decine di millaie d'ore Controlu di cunversione di frequenza digitale, forte cuntrollu, basicamente micca bisognu di mantenimentu di ogni ghjornu.
Motore di spazzola di carbone Asciugacapelli, mutore di fabbrica, cappucciu di casa, ecc. A vita di travagliu cuntinuu hè centinaia à più di 1000 ore.A vitezza di travagliu hè custanti, è l'ajustamentu di a velocità ùn hè micca assai faciule.A spazzola di carbone deve esse rimpiazzata
Da l'analisi comparativa sopra, i motori brushless anu più vantaghji cà i motori brushed, ma i mutori sò ligati à marche, prucessi di fabricazione è materie prime.In fatti, ùn avete micca bisognu di sfondate in parechji paràmetri, basta à fighjà u rendiment di i seguenti aspetti:

Puderà facilmente scalate pendii menu di 35 °
Partenza stabile, senza corsa à l'ascensione
U stop hè buffered è l'inerzia hè chjuca
bassu rumore di travagliu
Se a sedia elettrica di a marca cumpleta i cundizioni sopra, significa chì u mutore hè assai adattatu.In quantu à a putenza di u mutore, hè cunsigliatu di sceglie circa 500W.

Batteria
Sicondu a categuria di a batteria di a cunfigurazione di a sedia a rotula elettrica, hè divisa in duie categurie: batteria di piombo-acidu è batteria di lithium.Ancu s'è a bateria di lithium hè ligera, durable è hà parechje volte di scaricamentu di u ciculu, avarà certi periculi di sicurezza, mentri a tecnulugia di batterie di piombo-acidu hè più matura, ancu s'ellu hè più voluminosa.Hè ricumandemu di sceglie a cunfigurazione di a bateria di piombo-acidu se u prezzu hè prezzu è faciule di mantene.Se ti piace u pesu ligeru, pudete sceglie a cunfigurazione di a bateria di lithium.Ùn hè cunsigliatu di sceglie u scooter elettricu in sedia à rotelle cù una batteria di lithium low-price è di grande capacità per una longa vita di batteria simplice.

controller
Ùn ci hè micca assai per spiegà nantu à u controller.Se u budgetu hè abbastanza, sceglite u controller PG britannicu direttamente.Hè a marca numero unu in u campu di u controller.Attualmente, u cuntrollu domesticu hè ancu prugressu cuntinuu, è l'esperienza hè sempre megliu.Sta parte Decide secondu u vostru propiu budget.

2. Sicurezza
Hè raghjone chì a sicurità deve esse classificata prima di u putere.Per l'anziani, l'acquistu di una sedia a rotula elettrica hè per via di u so funziunamentu simplice, risparmiu di travagliu è senza preoccupazioni, cusì sicuru è faciule d'operare hè assai impurtante.Hè principarmenti divisu in i seguenti elementi:

Nisuna pista slippery
U puntu di "ùn slipping down the slope".Hè megliu di pruvà cù i membri di a famiglia ghjovani è sani per vede s'ellu si ferma veramente a sedia à rotelle dopu chì si ferma in salita è in discesa.

Frenu elettromagneticu
Hè assai periculosu per ùn avè una funzione di frenu automaticu.Una volta aghju lettu un rapportu chì un vechju hà guidatu una sedia di rotelle elettrica in un lavu è affucatu, cusì deve esse equipatu di una funzione di frenu elettromagneticu.

n oltri a sti paràmetri basi di sicurità, cum'è cinturini di sicurità, firmavanu quandu vi lascià andà, anti-rollover picculi roti, u centru di gravità si move in avanti è ùn rollu avanti, etc Di sicuru, u più u megliu.

3. Cunfortu
In più di i dui paràmetri impurtanti di u sistema sopra, cunziddi u cunfortu è a cunvenzione di l'anziani, ci sò ancu riferimenti specifichi in quantu à a selezzione di taglia, u materiale di cuscini è u rendiment di shock-absorbing.

Size: Sicondu u standard di larghezza standard naziunale, e sedie à rotelle elettriche sò definite cum'è tipu d'internu menu o uguale à 70 cm, è tipu di strada menu o uguale à 75 cm.Attualmente, se a larghezza di a porta più stretta in a casa hè più grande di 70 cm, pudete esse sicuru di cumprà a maiò parte di stili di sedie à rotelle elettriche.Avà ci sò parechje sedie à rotelle elettriche pieghevoli portatili.Tutte e sedie à rotelle anu una larghezza di 58-63 cm.
Sliding offset: Running deviation significa chì a cunfigurazione hè sbilanciata, è deve esse in a pista di ispezione di 2,5 °, è a deviazione di a sedia à rotelle da a linea zero deve esse menu di 35 cm.
Radiu di rotazione minimu: fate un 360 ° di rotazione in dui sensi nantu à a superficia di prova horizontale, micca più di 0,85 metri.Un picculu raghju di rotazione indica chì u controller, a struttura di a sedia di rotelle è i pneumatici sò ben coordinati in tuttu.
Larghezza minima d'inversione: a larghezza minima di u corridoiu chì pò turnà a sedia à rotelle di 180 ° in una retromarcia ùn deve esse più di 1,5 metri.
Larghezza di u sediu: u sughjettu si mette nantu à una sedia à rotelle cù l'articulazione di u ghjinochju flessa à 90 °, a distanza trà e parti più larghe di i fianchi da i dui lati più 5 cm.
Lunghezza di u sediu: quandu u sughjettu hè pusatu in una sedia di rotelle cù l'articulazione di u ghjinochju flessa à 90 °, hè generalmente 41-43 cm.
Altezza di u sediu: U sughjettu si mette nantu à una sedia di rota cù l'articulazione di u ghjinochju flexed à 90 °, a sola di u pede toccu a terra, è l'altezza da a fossa poplitea à a terra hè misurata.

Altezza di l'accolta: Quandu u bracciu superiore di u sughjettu pende naturalmente è curva u coddu à 90 °, misurate a distanza da u bordu inferjuri di u coddu à a superficia di a sedia, è aghjunghje 2,5 cm à sta basa.Se ci hè un cuscinu, aghjunghje u grossu di u cuscinu.
Altezza di u backrest: L'altezza dipende da a funzione di u troncu, è pò esse divisu in dui tipi: backrest low è backrest altu.
Altezza di u pede: Quandu l'articulazione di u ghjinochju di u sughjettu hè flessa à 90 °, i pedi sò posti nantu à u pede, è ci hè circa 4 cm di spaziu trà u fondu frontale di a coscia à a fossa poplitea è u cuscinu di u sediu, chì hè u più adattatu. .
Pieghevole: Considerando l'uscita per divertimento, e sedie a rotelle elettriche sono piegabili, divise in pieghe frontali e posteriori, e piegabili in forma di X a sinistra e a destra.Ùn ci hè micca assai diffarenza trà sti dui metudi di plegamentu.
Eccu, vogliu ricurdà à tutti chì e sedie à rotelle elettriche ùn sò micca cunsiderate veiculi senza mutore chì ponu esse aduprati nantu à a strada, è ponu esse aduprati solu nantu à i trotti.

 


Tempu di post: 11-mar-2023