zd

U nidu viotu in a sedia a rotula elettrica hà dettu qualcosa cù un surrisu, è e mo lacrime scorrivanu.

A meziornu ghjovi scorsu, aghju andatu à Baizhang Town, Yuhang per visità un bonu amicu chì avia cunnisciutu per parechji anni.Inaspettatamente, aghju scontru un vechju viotu-nidu.Eru profondamente toccu è ùn l'aghju mai scurdatu per un bellu pezzu.

Aghju ancu scontru stu nester viotu per casu.

Era assulanatu quellu ghjornu, è u mo amicu Zhiqiang (42 anni) è aghju pranzu è aghju fattu una passeggiata vicinu per digerisce u nostru alimentu.U paese di Zhiqiang hè custruitu annantu à mezu à a muntagna.Ancu s'ellu sò tutte e strade di cimentu, fora di u pianu pianu intornu à a casa, u restu sò penditi alti o dolci.Per quessa, ùn hè micca tantu una caminata quant'è cum'è cullà una muntagna.

Zhiqiang è aghju andatu è circhemu, è u mumentu chì aghju guardatu, aghju nutatu a casa custruita nantu à l'alta piattaforma di cimentu davanti à mè.Perchè ogni casa in stu paese hè piena di bungalows è ville, solu un bungalow di l'anni 1980 hè apparsu di colpu à mezu à i bungalows è ville, chì hè assai speciale.

À quellu tempu, ci era un vechju à pusà in una sedia di rotelle elettrica chì fighjulava in u luntanu à a porta.

Inconsciente, aghju fighjulatu a figura di u vechju è dumandò à Zhiqiang: "Sapete quellu vechju in a sedia di rota?Quanti anni hà?"Zhiqiang hà seguitu u mo sguardu è u ricunnosce subitu, "Oh, avete dettu à Ziu Chen, duverebbe avè 76 anni questu annu, chì hè sbagliatu?"

Aghju dumandatu curiosu: "Cumu pensate ch'ellu sia in casa solu?E l'altri?"

"Campa solu, un vechju viotu".Zhiqiang suspirò è disse: "Hè assai pietosu.A so moglia hè morta di malatia più di 20 anni fà.U so figliolu hà avutu un accidentu di vittura seriu in 2013 è ùn hè statu salvatu.Ci hè ancu una figliola., ma a mo figliola hà maritatu cù Shanghai, è ùn aghju micca purtatu a mo nipote.U nipote hè probabilmente troppu occupatu in Meijiaqiao, in ogni modu, ùn l'aghju micca vistu parechje volte.Solu i nostri vicini spessu vanu à a so casa in tuttu l'annu.Fighjate ".

Appena aghju finitu di parlà, Zhiqiang m'hà purtatu à cuntinuà à marchjà, "Ti purteraghju à a casa di ziu Chen per una seduta.Uncle Chen hè una persona assai simpatica.Deve esse felice se qualchissia passa ".

Ùn era finu à ch'è no simu più vicinu ch'e aghju vistu pianu pianu l'apparizione di u vechju : u visu s'era cupertu di i ravini di l'anni, i capelli grisgi eranu mezu cuparti da u cappellu di feltru d'agulla nera, è purtava un cuttuni neru. mantellu è un mantellu magre.Portava pantaloni cian è un paru di scarpi di cuttuni scuri.Il s'assit légèrement incliné sur une chaise à roulettes électrique, avec une cruche télescopique à l'extérieur de sa gamba gauche.Era di fronte à l'esternu di a casa, fighjendu tranquillamente in u luntanu cù i so ochji bianchi è nuvuli, chì eranu fora di focu è immobile.

Cum'è una statua lasciata in un'isula isolata.

Zhiqiang spiegò: "U ziu Chen hè vechju è hà prublemi cù l'ochji è l'arechje.Avemu da avvicinassi à ellu per vede.S'è tù parli cun ellu, hè megliu à parlà più forte, altrimenti ùn ti puderà sente.Nod.

Quandu eramu per ghjunghje à a porta, Zhiqiang alzò a so voce è gridò: "Ziu Chen!Ziu Chen!"

U vechju si ghigliò per un mumentu, girò un pocu a testa à manca, cum'è s'ellu cunfirmava u sonu ghjustu avà, poi pigliò i braccioli da i dui lati di a sedia a rotula elettrica è, pianu pianu, s'arrizzò a so cima di u corpu, si vultò à manca, è guardò drittu. à a porta venite.

Era cum'è s'è una statua silenziosa era stata infusa di vita è rinvivita.

Dopu avè vistu chjaramente chì eramu noi, u vechju paria assai cuntentu, è e rughe à l'anguli di l'ochji s'approfondivanu quand'ellu surrisa.Sentu ch'ellu era veramente cuntentu chì qualcunu vinia à vedelu, ma u so cumpurtamentu è a lingua eranu assai ritenuti è ritenuti.Fighjulà solu cù un surrisu.Avemu guardatu à noi è avemu dettu: "Perchè site quì?"

"U mo amicu hè ghjuntu quì oghje, cusì u purteraghju à pusà cun voi."Dopu avè finitu di parlà, Zhiqiang andò in a stanza cun familiarità è pigliò duie sedie, è m'hà datu una.

Aghju messu a sedia di fronte à u vechju è mi pusò.Quandu aghju guardatu, u vechju mi ​​guardò in daretu cun un surrisu, cusì aghju parlatu è dumandò à u vechju: "Ziu Chen, perchè vulete cumprà una sedia di rotelle elettrica?"

U vechju ci pensò un pocu, poi appoggiò l’accolta di a sedia elettrica è si alzò pianu pianu.Mi sò alzatu prestu è tengu u bracciu di u vechju per evità accidenti.U vechju agite e mani è disse cù un surrisu chì era bè, poi pigliò a crutch manca è marchjava uni pochi di passi in avanti cù sustegnu.Solu tandu aghju capitu chì u pede drittu di u vechju era un pocu deformatu, è a manu diritta tremava tuttu u tempu.

Ovviamente, u vechju hà gammi è pedi poveri è hà bisognu di crutches per aiutà à caminari, ma ùn pò micca marchjà per un bellu pezzu.Hè solu chì u vechju ùn sapia sprimela, cusì m’hà dettu cusì.

Zhiqiang hà ancu aghjustatu accantu à ellu: "U ziu Chen hà patitu di poliometicu quandu era zitellu, è dopu hè diventatu cusì".

"Avete mai usatu una sedia a rotula elettrica prima?"Aghju dumandatu à Zhiqiang.Zhiqiang hà dettu chì era a prima sedia a rotula è ancu a prima sedia a rotula elettrica, è era quellu chì hà stallatu accessori per l'anziani.

Aghju dumandatu à u vechju increduli: "Se ùn avete micca una sedia à rotelle, cumu esce prima?"Dopu tuttu, eccu Poe !

U vechju surrisava sempre cun gentilezza : « Eiu surtia quandu facia a compra di verdura.Sè aghju crutches, possu riposu à u latu di a strada s'ellu ùn possu micca marchjà.Hè bè di cullà avà.Hè troppu difficiule di portà i vegetali in salita.Lasciami A mo figliola hà compru una sedia à rotelle elettrica.Ci hè ancu una cesta di verdura daretu, è possu mette i vegetali in questu dopu à cumprà.Dopu à vultà da u mercatu di verdura, possu sempre andà in giru.

Quandu si tratta di sedie à rotelle elettriche, u vechju pare assai felice.In cunfrontu cù i dui punti è una linea trà u mercatu di verdura è a casa in u passatu, avà l'anziani anu più scelte è più sapori in i lochi chì vanu.

Aghju guardatu u schienale di a sedia elettrica è aghju trovu chì era una marca YOUHA, cusì aghju dumandatu casualmente: "A to figliola hà sceltu per voi?Hè abbastanza bè à sceglie, è a qualità di sta marca di sedia à rotelle elettrica hè bè ".

Ma u vechju hà scuzzulatu a testa è disse: "Aghju vistu u video nantu à u mo telefuninu è pensu chì era bonu, cusì aghju chjamatu a mo figliola è li dumandò di cumprà per mè.Fighjate, hè questu video ".Pigliò un telefuninu di u telefuninu full-screen, hà skillfully flipped à l'interfaccia di chat cù a so figliola cù a manu diritta tremando, è hà apertu u video per noi per fighjà.

Aghju scupertu ancu per inadvertitu chì i telefoni è i missaghji di u vechju è di a so figliola sò stati tutti l'8 di nuvembre di u 2022, chì hè quandu a sedia di rotelle elettrica hè stata ghjustu in casa, è u ghjornu ch'e aghju andatu era digià u 5 di ghjennaghju di u 2023.

Mezza accucciata accantu à u vechju, li dumandu: "Ziu Chen, sarà prestu l'annu novu cinese, a to figliola tornerà?"U vechju fighjulava longu fora di a casa cù i so ochji bianchi è nuvuli, finu à ch'e aghju pensatu chì a mo voce era troppu bassa. torna, sò occupati.

Nisunu di a famiglia di u ziu Chen hè tornatu questu annu.Zhiqiang hà parlatu cun mè à bassa voce, "Aieri, quattru guardiani sò ghjunti à verificà a sedia di rotule di ziu Chen.Fortunatamente, a mo moglia è eiu eravamu quì à l'epica, altrimenti ùn ci saria micca manera Per a cumunicazione, ziu Chen ùn parla micca assai bè mandarin, è u guardianu quì ùn pò micca capisce u dialettu, cusì aiutamu à trasmette."

Di colpu, u vechju s’avvicinò à mè è mi dumandò : « Sapete quantu tempu si pò aduprà sta sedia à rotelle elettrica ?Pensu chì u vechju si preoccupava di a qualità, cusì aghju dettu chì siA sedia a rotelle elettrica di YOUHAveni usatu nurmalmente, durà quattru o cinque anni.L'annu hè bè.

Ma ciò chì u vechju hè preoccupatu hè ch'ellu ùn campa micca quattru o cinque anni.

Hà sorrisu ancu è ci hà dettu: "Sò avà, aspittendu à more in casa".

Di colpu mi sentu tristu, è ùn pudia dì à Zhiqiang solu unu per unu chì puderia campà una longa vita, ma u vechju ridia cum'è ellu intesu un scherzu.

Era ancu à quellu tempu chì aghju realizatu quantu negativu è tristu stu nidu viotu sorridente era di a vita.

Un pocu di sentimentalisimu nantu à a strada di casa:

Ùn ci piace mai ammette chì qualchì volta preferimu passà ore in videochiamate cù l'amichi chì avemu appena scontru chè minuti à u telefunu cù i nostri genitori.

Ùn importa micca l'urgenza di u travagliu, possu risparmià uni pochi di ghjorni per visità i mo parenti ogni annu, è ùn importa micca quantu occupatu à u travagliu, possu ancu avè decine di minuti per chjamà i mo parenti ogni settimana.

Dumandate sè stessu, quandu era l'ultima volta chì avete visitatu i vostri genitori, missiavi, missiavi?

Allora, passanu più tempu cun elli, rimpiazzà e telefonate cù abbracci, è rimpiazzà i rigali insignificanti durante e vacanze cù un manghjà.

A cumpagnia hè a più longa cunfessione d'amore


Tempu di post: 17-mar-2023