zd

U scopu di l'applicazione è i vantaghji di u produttu di e sedie à rotelle elettriche

Ci sò parechji tippi di sedie à rotelle nantu à u mercatu, chì ponu esse divisi in lega d'aluminiu, materiale ligeru è azzaru secondu u materiale.Per esempiu, secondu u tipu, pò esse divisu in sedie di roti ordinali è sedie di roti spiciali.Sedie a rotelle spiciali pò esse divisu in: sedia a rotula di sport di divertimentu, a sedia a rotula elettronica, a sedia a sedia laterale à a sedia, a sedia a rotula in piedi, ecc.Scopu di l'applicazione: disabilità di i membri inferiori, hemiplegia, paraplegia sottu u pettu è anziani cù mobilità limitata.Features: U paci pò operà u bracciu fissu o un bracciu staccabile.U reposapi fissu o staccabile pò esse realizatu o plegatu quandu ùn hè micca in usu.Sicondu parechji mudelli è prezzi, pò esse divisu in: sediu duru, sediu molle, pneumatici pneumatici o pneumatici solidi, trà elli: sedie à rotelle cù braccioli fissi è pedali fissi sò più prezzu.Sedia a rotula di tipu speciale: soprattuttu perchè hà funzioni relativamente cumplete.Ùn hè micca solu utilizatu com'è strumentu di mobilità per i disabili è e persone cù disabilità, ma hà ancu altre funzioni.U scopu di l'applicazioni di sedie a rotelle inclinate à schienale altu: Paraplegici elevati è e caratteristiche di l'anziani, infirmi è malati: 1. U backrest di a sedia a rotula reclinata hè altu cum'è a testa di l'occupante, cù braccioli amovibili è pedali à fibbia.I pedali ponu esse alzati è calati è girati 90 gradi, è u supportu superiore pò esse aghjustatu à una pusizione horizontale.2. L'angolo di u backrest pò esse aghjustatu in rùbbriche o arbitrariamente aghjustatu à u livellu senza rùbbriche (equivalente à un lettu).L'utilizatore pò riposu nantu à a sedia di rotelle.U poggiatesta hè ancu amovibile.

Scopu di l'applicazione di e sedie à rotelle elettriche: per e persone cun alta paraplegia o hemiplegia, ma chì anu a capacità di cuntrullà cù una manu.Si gira è pò esse usatu sia in l'internu sia fora.U prezzu hè più altu.Sedia a rotelle di WC Ambitu di applicazione: Per i disabili è l'anziani chì ùn ponu micca andà in toilette da sè.WC wheelchair: Hè divisu in picculi sedia wheeled wheeled è wheelchair with wheel, chì pò esse sceltu secondu l'occasione di usu.E sedie à rotelle di sport sò aduprate per e sedie di sport: sò aduprate da e persone disabili per attività sportive, è sò spartuti in dui categurie: ghjoculi di ballò è corsa.U disignu hè speciale, è i materiali utilizati sò in generale in lega d'aluminiu o materiali ligeri, chì sò forti è ligeri.Sedia a rotelle d'aiutu in piedi Sedia a rotelle d'aiutu in piedi: Hè una sedia a rotelle à doppiu scopu per stà è pusatu.Hè aduprata per i malati di paraplegia o paralisi cerebrale per fà una furmazione permanente.Per mezu di furmazione: unu hè di prevene i pazienti da l'osteoporosi, prumove a circulazione di sangue è rinfurzà a furmazione di forza musculare.U sicondu hè chì hè cunvenutu per i pazienti per piglià e cose.Scopu di l'applicazione: pazienti paraplegici, malati di paralisi cerebrale.

 

vantaghji di u produttu:

1. Wide audience.In cunfrontu cù e sedie à rotelle tradiziunali, e funzioni putenti di e sedie à rotelle elettriche ùn sò micca solu adattati per l'anziani è fragili, ma ancu adattati per i pazienti severamente disabili.Stabilità, putenza di longa durata, è adattabilità di a velocità sò i vantaghji unichi di e sedie à rotelle elettriche.

2. Conveniente.E sedie a rotelle manuali tradiziunali devenu esse spinte è tirate da u putere umanu.Se ùn ci hè nimu intornu per piglià cura di elli, anu da spinghje i rulli per elli stessi.E sedie a rotelle elettriche sò diverse.Mentre ch'elli sò cumplettamente caricati, ponu esse operati facilmente senza a cumpagnia di i membri di a famiglia in ogni mumentu.

3. Prutezzione ambientale.E sedie a rotelle elettriche sò alimentate da l'electricità è sò più ecologiche.

4. Sicurezza.A tecnulugia di pruduzzione di sedie à rotelle elettriche hè diventata sempre più matura, è l'equipaggiu di frenu nantu à u corpu pò esse pruduciutu solu in massa dopu avè passatu parechje teste da i prufessiunali.A probabilità di perde u cuntrollu di una sedia di rota elettrica hè vicinu à cero.

5. Aduprà sedie a rotula elettrica per rinfurzà a capacità di cura di sè stessu.Cù una sedia di rota elettrica, pudete cunsiderà fà l'attività di ogni ghjornu cum'è shopping, cucina, ventilazione, etc., chì pò esse fatta da una persona + una sedia elettrica.

 


Tempu di Postu: Mar-08-2023