zd

Ci sò ancu grandi dumande nantu à e sedie à rotelle elettriche.Avete sceltu u dirittu?

Ùn importa micca u tipu di sedia a rotula elettrica, u cunfortu è a sicurità di l'occupanti deve esse garantitu.Quandu sceglite una sedia a rotula elettrica, fate attenzione à s'ellu a dimensione di queste parti hè appruvata, per evità ferite di pressione causate da l'abrasione di a pelle, l'abrasione è a compressione.
larghezza di u sediu
Dopu chì l'utilizatore si mette nantu à a sedia di rota elettrica, deve esse un spaziu di 2,5-4 cm trà e cosce è l'accolta.
1
U sediu hè troppu strettu: Hè inconveniente per l'occupante per cullà è fora di a sedia elettrica, è a coscia è i glutei sò sottu pressione, chì hè faciule per causà ferite di pressione;
2
U sediu hè troppu largu: hè difficiule per l'occupante di pusà fermu, hè inconveniente per uperà a sedia di rotelle elettrica, è hè faciule per causà prublemi cum'è a fatigue di i membri.

lunghezza di u sediu
A lunghezza di u sediu currettu hè chì, dopu chì l'utilizatore s'assenta, a punta di fronte di u cuscinu hè 6,5 cm di distanza da u spinu di u ghjinochju, circa 4 dite di larghezza.
1
Sedi chì sò troppu cortu: aumentanu a pressione nantu à i glutei, causannu disagi, dolore, danni à i tessuti molli è ferite di pressione;
2
U sediu hè troppu longu: pressu u spinu di u ghjinochju, cumpressà i vini sanguini è u tissutu nervu, è porta a pelle.
altezza di u bracciu
Cù i dui braccia adducted, l'avantbracciu hè pusatu nantu à u spinu di l'accolta, è l'articulazione di u coddu hè flessa nantu à 90 gradi, chì hè normale.
1
U bracciu hè troppu bassu: a parte superiore di u corpu hà bisognu à appughjà in avanti per mantene l'equilibriu, chì hè propensu à a fatigue è pò influenzà a respirazione.
2
U bracciu hè troppu altu: e spalle sò propensi à a fatigue, è spinghje l'anellu di rota hè faciule per causà abrasioni di a pelle nantu à u bracciu superiore.

Prima di utilizà una sedia a rotula elettrica, duvete verificà se a bateria hè abbastanza?I freni sò in boni cundizioni ?I pedali è e cinture di sicurezza sò in boni cundizioni ?Nota ancu i seguenti:
1
U tempu di cavalcà una sedia di rota elettrica ùn deve esse troppu longu ogni volta.Pudete cambià a vostra postura seduta in modu adattatu per evità ferite di pressione causate da a pressione longu nantu à i glutei.
2
Quandu aiutate u paci o pigliallu à pusà nantu à a sedia di rota elettrica, ricordate di lasciallu mette e so mani in modu stabile è stringe u cinturione di sicurezza per impediscenu di cascà è slipping.
3
Dopu avè sbulicatu u cinturione di sicurezza ogni volta, assicuratevi di mette nantu à u spinu di u sediu.
4
Prestate attenzione à l'ispezioni regulare di e sedie à rotelle elettriche per assicurà a sicurità di l'utilizatori.


Tempu di post: Dec-16-2022