zd

Chì sò i tipi di sedie à rotelle elettriche

Sedia a rotula generale
E sedie a rotelle manuali sò quelli chì necessitanu forza umana per movili.E sedie di roti manuali ponu esse plegati, almacenati o posti in u veiculu, ancu s'è e sedie di roti muderni sò ugualmente probabili di avè frames rigidi.A sedia a rotula manuale generale hè a sedia à rotula venduta da a tenda di l'equipaggiu medicale generale.Hè quasi in a forma di una sedia.Hà quattru roti, a rota posteriore hè più grande, è una rota di manu hè aghjuntu.U frenu hè ancu aghjuntu à a rota posteriore.Steering, una rota anti-roll hè aghjuntu daretu à a sedia di rota.
Hè generalmente adattatu per e persone cù mobilità limitata o mobilità di corta durazione, è ùn hè micca adattatu per seduta prolongata.
sedia a rotula elettrica
Una sedia elettrica hè una sedia cù l'aghjunzione di un mutore elettricu è i mezi di cuntrollu di navigazione.Di solitu un picculu joystick hè muntatu nantu à u bracciu invece di u muvimentu manuale di a sedia a rotula.Sicondu u metudu di funziunamentu, ci sò rockers, è diversi switches cum'è a testa o u sistema di soffiu è aspirazione.
Per quelli chì sò severamente paralizati o chì anu bisognu di trasfurmà una grande distanza, sempre chì a so capacità cognitiva hè bona, l'usu di una sedia di rota elettrica hè una bona scelta, ma hè bisognu di un grande spaziu per u muvimentu.

sedia a rotula speciale
Sicondu u paziente, ci sò assai accessori diffirenti, cum'è pesi rinfurzati, cuscini o schienali speciali, sistemi di supportu di u collu ... ecc.
Siccomu hè chjamatu speciale, u prezzu hè di sicuru assai diversu.In usu, hè ancu prublema per via di i numerosi accessori.Hè generalmente utilizatu per deformità severi o severi di i membri o di u troncu.E sedie à rotelle elettriche anu ancu freni è corne per avvisà i pedoni di cede.è evite accidenti di trafficu.
sedia à rotelle di sport
Sedie a rotelle appositamente progettate per sport o competizioni ricreative.
I cumuni sò a corsa o u basket, è u ballu hè ancu cumuni.
In generale, u pesu ligeru è a durabilità sò e caratteristiche, è parechji materiali high-tech sò usati.
altre sedie a rotelle
Per esempiu, i scooters sò sedie à rotelle in un sensu largu, è parechji anziani l'utilizanu.Approssimativamente divisu in trè roti è quattru roti, guidati da muturi elettrici, u limitu di velocità hè di 15 km / h, è hè classificatu secondu a capacità di carica.


Tempu di post: 19-sep-2022