zd

Chì hè megliu, una sedia a rotula elettrica o una sedia a rotula manuale?Qualessu tipu di sedia a rotula elettrica hè più adattata per un omu di 80 anni?

Chì hè megliu, una sedia a rotula elettrica o una sedia a rotula manuale?Qualessu tipu di sedia a rotula elettrica hè più adattata per un omu di 80 anni?Aieri un amicu m'hà dumandatu : duverebbe cumprà una sedia manuale o una sedia elettrica per una persona anziana cù mobilità limitata ?

U vechju hè in 80 anni questu annu è hà avutu reumatismu per più di 30 anni, è i so gammi è i pedi ùn ponu più marchjà.Fortunatamente, hà una mente flexible è pò spustà e so mani.Ancu s'è a so reazione hè relativamente lenta, pò piglià cura di ellu stessu in a vita di ogni ghjornu è ùn hà micca bisognu di i so figlioli à preoccupassi troppu.Hè solu chì u vechju stà sempre solu in casa.Cum'è un figliolu, vole cumprà una sedia à rotelle per u vechju per chì u vechju pò marchjà in casa.

Duranti a cumunicazione, aghju trovu chì questu amicu volia veramente cumprà una sedia elettrica, ma ùn era micca sicuru chì a sedia elettrica era adattata per l'anziani cù a so cundizione fisica attuale.

In fatti, hè pussibule.Hè solu chì a risposta di l'anziani hè relativamente lenta, è quandu anu invechjate, ponu cumprà una sedia di rota elettrica chì pò marchjà da u telecomando.In questu casu, u cuntrollu remoto hè in manu di u caregiver, è hè più sicuru per cuntrullà u muvimentu di a sedia di rota elettrica.Inoltre, hè più risparmiu di travagliu chè spinghje a sedia a rotula cù a manu.

Aghju ancu scontru un tali vechju in Luoyang Village, Yuhang prima.U so nome hè Lao Jin.A causa di un colpu, u latu drittu di u so corpu era cumplitamenti paralizatu, ma a so manu manca era capaci di spustà è a so mente era chjaru.À l'iniziu, a so famiglia li comprò una sedia di roti cum'è un mezzu di trasportu.Ogni dopu meziornu, quandu u tempu era bellu, spingeva Lao Jin per una spassighjata in un locu vicinu vicinu.

Hè solu chì i lochi vicini ponu sempre esse spinti, ma i membri di a famiglia si sentenu assai difficiuli in i lochi chì sò un pocu più luntanu è u tarrenu hè più cumplicatu.Inoltre, l'anziani sentenu sempre chì si basanu troppu in i so membri di a famiglia.Calchì volta volenu esce, ma quand'elli vedenu i so membri di a famiglia chì parevanu stanchi, anu vergogna di dì è silenziu gradualmente.

Infine, a figliola di Lao Jin hà compru solu una sedia à rotelle elettrica cù funzione di cuntrollu remota in linea.Quandu Jin hè stancu è ùn vole micca cuntrullà, a famiglia pò ancu marchjà per un cuntrollu remoto, chì risparmia assai energia per l'anziani è i membri di a famiglia, è u sensu di felicità cresce.


Tempu di Postu: Feb-20-2023