zd

Perchè e sedie à rotelle elettriche sò cusì lente?

Forsi parechji utilizatori di sedie a rotula sentenu chì a vitezza di e sedie à rotelle elettriche hè troppu lenta, in particulare alcuni amici impazienti, chì volenu chì e sedie à rotelle elettriche ponu ghjunghje à una vitezza di 30 chilometri per ora, ma questu hè impussibile.
E sedie a rotelle elettriche sò i principali mezi di trasportu per l'anziani è i disabili, è a so velocità di cuncepimentu hè strettamente limitata.Perchè e sedie à rotelle elettriche sò cusì lente?
L'analisi per voi oghje hè a siguenti: A vitezza di a sedia a rotula elettrica hè u limitu di velocità stabilitu basatu annantu à e caratteristiche specifiche di u gruppu d'utilizatori è e caratteristiche strutturali generale di a sedia elettrica.

1 A norma naziunale stabilisce chì e sedie à rotelle elettriche per l'anziani è i disabili
A velocità ùn hè micca più di 15 km / h
Per via di e ragioni fisiche di l'anziani è di i disabili, se a velocità hè troppu veloce in u prucessu di uperazione di a sedia elettrica, ùn puderanu micca risponde in una emergenza, chì spessu causarà cunsequenze inimaginabili.
Comu tutti sapemu, per risponde à i bisogni di diversi ambienti interni è esterni, e sedie à rotelle elettriche devenu esse sviluppate è cuncepite in una manera cumpleta è coordinata cù parechji fatturi, cum'è u pesu di u corpu, a lunghezza di u veiculu, a larghezza di u veiculu, a distanza è l'altezza di u sediu. .
In cunsiderà e restrizioni nantu à a lunghezza, a larghezza è a distanza di tutta a sedia a rotula elettrica, se a velocità hè troppu veloce, ci saranu periculi per a sicurità durante a guida, è i periculi di sicurezza, cum'è u rollover, ponu accade.
2 A struttura generale di a sedia a rotula elettrica determina
A so vitezza di guida ùn deve esse troppu veloce
In sintesi, a lenta velocità di e sedie à rotelle elettriche hè per a guida sicura di l'utilizatori è u viaghju sicuru.
Ùn hè solu a vitezza di e sedie à rotelle elettriche strettamente limitata, ma ancu per prevene accidenti di sicurezza, cum'è rotulazioni è inclinazioni in daretu, e sedie à rotelle elettriche devenu esse equipate di dispositivi anti-backward durante u sviluppu è a produzzione.
Inoltre, tutte e sedie à rotelle elettriche prodotte da i pruduttori regulari utilizanu muturi differenziali.L'amici attenti ponu truvà chì e roti esterni di e sedie elettriche rotanu più veloce di e roti internu quandu si giranu, è ancu i roti interni giranu in a direzzione opposta.Stu disignu evita assai accidenti di rollover durante a guida di a sedia a rotula elettrica.

Diversi tippi di sedie à rotelle anu ancu una velocità di guida assai diversa, chì pò esse divisa basicamente in trè categurie:

a prima sorte
E sedie a rotelle elettriche per interni necessitanu di cuntrullà a velocità à 4,5 km / h.In generale, stu tipu di sedia a rotula hè chjuca è a putenza di u mutore hè bassa, chì determina ancu chì a vita di a bateria di stu tipu ùn serà micca troppu longa.L'utilizatori cumplenu principarmenti alcune rutine di ogni ghjornu in casa indipendentemente.

seconda categuria
E sedie a rotelle elettriche esterne necessitanu un cuntrollu di velocità di 6 km / h.Stu tipu di sedia a rotula hè generalmente relativamente grande in grandezza, cù una struttura di corpu più grossa di u primu tipu, è una capacità di bateria più grande cù una vita di bateria più longa.

terza categuria
A vitezza di e sedie à rotelle elettriche di strada hè relativamente veloce, è a vitezza massima ùn deve micca più di 15 km / h.I mutori spessu usanu alta putenza, è i pneumatici sò ancu grossi è ingrandati.In generale, stu tipu di veiculu hè dotatu di illuminazione esterna è indicatori di turnu per assicurà a sicurezza stradale.sessu.
U sopra hè u mutivu di a velocità lenta di e sedie à rotelle elettriche.Hè ricumandemu chì l'utilizatori di sedie à rotelle elettriche, in particulare l'amichi anziani, ùn deve micca perseguite a velocità quandu guidanu sedie à rotelle elettriche.A velocità ùn hè micca impurtante, ma a sicurità hè a cosa più impurtante!!

 


Tempu di Postu: Dec-06-2022